رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

سفیران روح چه کسانی هستند؟

نویسنده: admin تاریخ: چهارشنبه, 17 ژانویه 2018 موضوع : ارتباط با فرشتگان, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای سفیران روح چه کسانی هستند؟ بسته هستند

سفیران روح چه کسانی هستند؟
سفیران روح به شخص تحت تعلیم شان رو ش هایی حقیقی ارائه می کنند که با استفاده از آنها، می تواند به اراده خود بین این جهان و جهان های بالاتر رفت و آمد کند و این امر با استفاده از روح الهی به انجام می رسد. این همان چیزی است که به مردن روزانه، یا مردن در حال حیات موسوم است؛ این بخشی از کارهای روزمرّه سفیران پیشرفته می باشد.
شاگردان این را همانگونه طی می کنند که شخصی در حال مرگ بدن خویش را ترک می کند، با این تفاوت که شاگردان این عمل را به اراده انجام می دهند. روند همواره تحت کنترل کامل اوست و او می تواند در هر لحظه ای که میل کند به کالبد جسمانی اش باز گردد . از هر نظر دیگر، ترک کالبد روحی برایش به همان منوال است که یک انسان در حال احتضار . به این ترتیب، او می آموزد چگونه روح را به کار گیرد، مرگ چه معنایی دارد و همچنین در پشت پرده مرگ چه چیزی نهفته است؟ او حتّی می تواند با خانه آینده خود که پس از ترک دائم کالبد فیزیکی در روند مرگ طبیعی بدانجا می رود، آشنا گردد . در ضمن، او قادر خواهد بود با دوستان و بستگانی که در گذشته های دور این جهان را ترک گفت هاند سخنانی رد و بدل کند.
یک چنین اکتسابی، بی تردید مورد علاقه هر آغاز گری است، زیرا خطیر ترین مشکلات حیات و سرنوشت را پاسخ می دهد. این یک فاز از اعمال عظیم سفیران روحانی می باشد. آنها مهر و موم صندوقچه اسرار مرگ را شکسته اند. همه اینها در زمره دانش مسجل و مثبت هستند، بدون حدسیات یا تصورات ذهنی . توضیح و تعبیر یک کتاب یا نوشته نیز نیست، بلکه روشی است تجربی و قابل مشاهده.



برچسب ها :

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.