رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

بیداری معنوی

نویسنده: مهتاب افلاکی تاریخ: پنج‌شنبه, 31 می 2018 موضوع : آگاهی, راه عرفان, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای بیداری معنوی بسته هستند

 

⚜️ با توجه به اینکه فرد در چه موقعیت روحی قرار دارد و استعداد رب او در چه زمینه ای می باشد می تواند کار مورد نظر نیز در همان زمینه انجام گیرد.

⚜️ کار بزرگ برخی از روح های بزرگ، ایثار جان و مال و زندگی خود برای بیدار کردن سایر انسانها می باشد و برخی دیگر عمر خود را صرف نوشتن کتابی برای بیداری انسان های دیگر می کنند. یاد آور می شویم که این کار بزرگ، در جهت اراده رب فرد می باشد و هیچ ارتباطی با انجام اعمال خوب ندارد. رب روح تصمیم می گیرد که فرد چه کاری باید انجام دهد تا بتواند از وسعت روح به تعالی روح وارد گردد. باید کار بزرگی انجام گیرد تا آگاهی جمعی تحت تاثیر آن کار قرار گرفته باشد.

⚜️ این کار بزرگ معنوی همیشه در ارتباط با آگاهی جمعی می باشد، چراکه معمولا روح هایی در این رسته قرار می گیرند که بیداری درونی را تجربه کرده اند و دارای آگاهی بیدار فردی می باشند. کار بزرگ معنوی آنها در راستای بیدار کردن آگاهی خوابیده دیگر انسانها می باشد و در جهت افزایش آگاهی جمعی است.

⚜️ به کارهای بزرگی که روح های بزرگ در طول تاریخ انجام داده اند نگاه کنید. به پیامبران نگاه کنید. به مولوی نگاه کنید. به گاندی و بودا و نلسون ماندلا نگاه کنید و روح های بزرگ دیگر. به کاری که آنها انجام داده اند دقت کنید. آن کار بزرگ در جهت بیدار کردن آگاهی خواب آلود انسانها بوده است. این افراد به نوعی برگزیده و انتخاب شده می باشند و برای عبور از این مرحله و رفتن به مراتب بالاتر لازم است که آنها کاری بسیار بزرگ انجام دهند تا برای رفتن به مراحل بالاتر انتخاب گردند.

 

🌸 هیچ بده و بستانی نمی تواند فرد را از وسعت روح به تعالی روح برساند. باید کار بزرگ معنوی انجام گیرد و تائید مقامات بالاتر نیز در مورد آن کار کسب شود تا فرد بتواند به مقامات بالاتر عروج کند.

 



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه هایی که برای این مطلب ارسال شده

  • نویسنده دیدگاه: ARAZ
    ژوئن 1, 2018

    چوخ گوزل

    • نویسنده دیدگاه: Godman
      ژوئن 27, 2018

      سپاس از شما