رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

فعال کردن چاکراها با استفاده از لذت بردن از طبیعت

نویسنده: Moonshine تاریخ: یکشنبه, 27 می 2018 موضوع : تمرینات معنوی, صفحه اصلی, مدیتیشن | دیدگاه‌ها برای فعال کردن چاکراها با استفاده از لذت بردن از طبیعت بسته هستند

چاکرای اول:
بیدار بودن به هنگام صبح و تابش طلوع و غروب خورشید, چاکرای اول را احیا و هماهنگ می کند. برای تماس با انرژی ارام بخش متعادل کننده و حیات بخش سیاره مان از راه چاکرای اول, بر روی زمین به صورت لوتوس بنشینید و اگاهانه در رایحه ی ان نفس بکشید. اگر بتوانید این دو تجربه را با هم تلفیق کنید بهترین تاثیر را بر روی چاکرای اول تان خواهد داشت.
چاکرای دوم:
تماشا یا لمس اب های زلال خارج از شهر چاکرای دوم را فعال می کند. ماه به خصوص در بدر زمان کامل احساسات شما را زنده می کند و باعث می شود تا پیام های روح تان را از راه تجسم و رویاهایتان بگیرید. مشاهده ی اب های زلال طبیعی یا غوطه ور شدن در ان یا نوشیدن جرعه ای از اب چشمه در پاکسازی و تزکیه روح به شما کمک می کند و باعث ازاد شدن احساساتتان از گرفتگی ها و گره ها می شود. به این معنا که نیروی حیات مجدد می تواند در درونتان جاری شود. اگر بتوانید مشاهده ی ماه و لمس اب را همزمان تلفیق کنید اثر ان بر روی چاکرای دوم چشمگیر خواهد بود.
چاکرای سوم:
رنگ طلایی نور خورشید با نور, گرما و انرژی چاکرای شبکه ی خورشیدی هم خوانی دارد. اگر اگاهانه تحت تاثیر ان قرار گیرید این خصوصیات را در شما تقویت می کند. تماشای مزرعه ای از گندم رسیده در زیر نور خورشید نشانی است از برکت و فراوانی, برکتی که مکملی است از گرمای خورشید و قدرت تابش. اگر به گل افتاب گردانی نگاه کنید, نقش و نگار پیچ خورده ای را می بینید که در پیچیدگی شان وحدتی نهفته است. در حالی که گلبرگ های ان نور طلایی را از قلب ان به بیرون جاری می سازند. با غرق شدن در تماشای این ماندلای طبیعی در می یابید که در این یگانگی نهفته نظم و حرکت رقص گونه ای وجود دارد که تشعشعات ان با انرژی و شعف به نحوی ملایم و دلپذیر به بیرون ساطع می شود.
چاکرای چهارم:
پیاده روی ارام در فضاهای سبز, کل وجودتان را از راه چاکرای قلب هماهنگ می کند. هر دانه شکوفه حامل پیامی از عشق و شعف و پاکی است. بگذارید تا این چنین شکفتن در قلب شما نیز جاری شود. به خصوص گل های صورتی رنگ در حیات بخشیدن و سلامتی انرژی های چاکرای چهارم موثر است. اسمانی صورتی رنگ با ابرهای لطیف به قلب مان روشنایی می دهد. بگذارید تا زیبایی و لطافت این رنگ های این تابلوی بقاشی در اسمان, شما را در برگیرد و با خود ببرد.
چاکرای پنجم:
نور ابی شفاف صاف واکنشی در درون چاکرای پنچم ایجاد می کند. برای جذب کامل رنگ ابی اسمانی روی زمین دراز بکشید و ریلکس کنید. وجود درونی تان را رو به گستردگی لایتناهی باز کنید. احساس خواهید کرد که چگونه ذهنتان باز و پاک می شود و چگونه انقباض و گرفتگی چاکرای گلو و فضای تحت تاثیر ان به تدریج از بین می رود و حالا قلب شما اماده ی پذیرفتن پیام الهی است. انعکاس اسمان ابی در کش و قوس شفاف اب اثر وسعت دهنده و ازاد کننده ای بر احساساتتان دارد و صدای ارام امواج شما را از عواطف و احساسات نهفته تان و اینکه به شما چه می خواهند بگویند اگاه می سازد و اگر اجازه دهید که امواج انرژی های اسمان و اب در شما نفوز کنند به ذهن و احساساتتان, یکدیگر را کاملا بهبود می بخشید.
چاکرای ششم:
چشم سوم با تماشای اسمان ابی پررنگ و پر ستاره ی شب فعال می شود. این تجربه ی طبیعت ذهن شما را بر روی پهنه ی بی حد و مرز همه ی انچه در فرم های مختلف متجلی شده است باز می کند. از مرز های لطیف, ساختارهای انها و قوانین شان که در پس دنیای قابل رویت حیات وجود دارد که رقص بدنهای ملکوتی در فضای لایتناهی را نشان می دهد اگاهتان می سازد.
چاکرای هفتم:
زمانی را تنها در قله ی کوهی بلند گذراندن, بهترین راه حل برای کمک به باز کردن چاکرای هفتم است. به دلیل اینکه اینجا از دغدغه های زمینی دور هستید و می توانید از رویداد های زندگی شخصی تان راحت تر رها شوید و همین طور نزدیک شدن به اسمان کمک می کند تا فضا و بی کرانگی را احساس کنید. وقتی از طبیعت لذت می برید, بهتر است که این کار را با ارامش درونی و ازاد اندیشی و حق شناسی انجام دهید. این باعث می شود که پذیرای تاثیرات سلامتی کامل, انبساط خاطر و حمایت باشید. این روش ها اثرات پاک کننده و فعال کننده در چاکرای مورد نظر دارد.



برچسب ها : , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.