رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

چرا بعضی از ارواح روی زمین می مانند؟

نویسنده: Moonshine تاریخ: چهارشنبه, 30 می 2018 موضوع : دسته‌بندی نشده, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای چرا بعضی از ارواح روی زمین می مانند؟ بسته هستند

روحی که بر روی زمین است هنوز کاملا از این دنیا جدا نشده و هنوز به دنیای دیگر, بهشت, برزخ و یا هر نام دیگری که بر روی ان بنهیم سفر نکرده است. این ارواح روی زمین می مانند و خیلی وقت ها باعث می شوند ما روح ببینیم. دلایل این اتفاق گوناگون است. بعضی از این دلایل پیچیده و مختص یک روح خاص است و بعضی دیگر ساده و قابل فهم می باشند.
در این جا چند دلیل شایع ماندگار شدن ارواح بر روی زمین را بر می شمریم:
یرخی از ارواح درون یا نزدیک محل مرگ خود باقی می مانند. این حالت به ویژه زمانی رخ می دهد که ان شخص به طور ناگهانی و غیرمنتظره از دنیا رفته باشد. این ارواح در حالتی از سردرگمی به سر می برند و گویی نمی توانسته اند بپذیرند که مرده اند. انها در ان منطقه باقی می مانند و همیشه سعی دارند با کسانی که ان اطراف هستند ارتباط برقرار کنند این نوع ارواح ممکن است در همه جا یافت شوند.
گاهی روح می فهمد که مرده است و باید زندگی جدیدی را خارج از دنیای ماده اغاز کند, ولی به دلایلی مختلف همچون ترس از پایان زندگی و موجودیت, ترس از ناشناخته ها, ترس از رفتن به جهنم و یا به خاطر اعمال گذشته مورد قضاوت قرار گرفتن, خود نمی خواهند به ان دنیا بروند. این روح ها به خاطر ترس خودشان در این دنیا گرفتار می شوند.
پیام ارواح:
ارواح دیگر در زمین می مانند تا کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برسانند. انها می خواهند مطمئن شوند که عزیزانشان مشکل نخواهند داشت یا می خواهند پیغامی به انها بدهند. این ارواح اغلب قصد ندارند برای مدتی طولانی در این جا بمانند و وقتی به هدف خود رسیدند به سرای باقی می شتابند. ولی از انجا که زندگان نمی توانند پیغام مردگان را به راحتی بگیرند و درک کنند, اقامت انها در این دنیا طولانی می شود.
گناه هم می تواند دلیل این موضوع باشد. شاید این ارواح فکر می کنند عضو خوبی برای خانواده نبوده اند و زودتر از انکه باید انها را ترک کرده اند. به همین دلیل است که خیلی ها معتقدند روح کسانی که خودکشی می کنند یا به خاطر کار غلط خودشان مثل سهل انگاری, مصرف الکل یا اعتیاد از دنیا رفته اند در دنیا گرفتار می شود. انها به خاطر کار خود احساس گناه می کنند.
ما زندگان هم ممکن است ارواح را پیش خود نگه داریم و به انها اجازه رفتن ندهیم. در این حالت روح فرد از دست رفته به خاطر عشق و علاقه ما و عدم تمایل مان به ترک او در زمین سرگردان می شود تا روزی که ما بتوانیم با رفتن او کنار بیاییم.
این بیشتر در حالتی رخ می دهد که شخص از دست رفته بدون مراسم تشییع و تودیع و بدون سوگواری مرده باشد. زندگان در این حالت احساس گناه دارند و احساس می کنند کاری برای او انجام نداده اند و حرفی نزده اند و همین موضوع سبب می شود که روح در اطراف ما بماند.
اگر روح شخص ازاد باشد و از درجه ی خوبی برخوردار باشد و اسیر برزخ نباشد یقینا می تواند پیش شما بیاید, ولی اگر اسیر برزخ و عالم قبر باشد, حتی اگر هم نتواند سراغ کسی بیاید, با بندهای اثیری یا عاطفی (سیمین) از حضور و احساس شما اگاه خواهد شد. شما بایستی این نکته را بدانید که با هر کسی که از لحاظ احساسی و قلبی با او مرتبط و نزدیک هستید, از طریق این ریسمان های عاطفی- اثیری که از جنس اکنوپلاسم هستند, در هر کجای عوالم و جهان های مادی(مادی. اثیری) که باشند, در ارتباط هستید و کوچکترین حالات و احساس شما می تواند برای متوفی مخابره شود. و در بسیاری از موارد او نیز همین حالات را تجربه می کند و احساسات و حالات خود را به شخص زنده که با او در ارتباط احساسی شدید است, منتقل می کند.



برچسب ها : , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.