رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

تله پاتی

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: پنج‌شنبه, 30 آگوست 2018 موضوع : تمرینات معنوی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای تله پاتی بسته هستند

🌸 #تمرین تاثیر از فاصله ( #تله_پاتی ) بر روی ذهن و ضمیر افراد

شما در هنگام ارتباط فکری با هر کسی به اندازه قدرت اراده تان در کار های روزمره می توانید کم یا زیاد روی افراد تاثیر بگذارید.

این تاثیر بسته به قدرت فرستنده شما می تواند از یک وسوسه فکری در گیرنده برای انجام کاری باشد تا انجام عمل، یا شاید فکر کردن گیرنده به یک موضوع خاص.

هر چه که باشد لازم هست شما حتما اراده و تمرکز قوی و لازم برای کار را داشته باشید. برای اراده و تمرکز، تمرین خلأ فکری می تواند مفید باشد.

👈 فردی را در نظر بگیرید!
از همین لحظه که تصویر فرد در ذهن شما شکل می گیرد و به او فکر می کنید ذهن شما به طرز عجیبی با آن فرد کانکت می شود.
در اصل شما به طور ناخود‌آگاه آن فرد را مجبور به فکر کردن به خودتان یا موضوعی که دارید به آن فکر می کنید کردید.

اکنون فرد گیرنده از بین هزاران فکری که در هر دقیقه به ذهن او القا می شود یکی را واضح تر می بیند و برایش مهم تر می شود و آن تاثیر انرژی های ارسالی از طرف شما میباشد.

🔅 اگه در همین مرحله کار را تمام کنید امکان از بین رفتن سریع اثر در گیرنده خیلی بالاست. در اینجا کاری که شما می کنید باید تمرکز روی تصویر فرد باشد ( به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه) تا بتوانید اثر نسبتا پایداری بر طرف مقابل بگذارید. البته منظور از تصویر ذهنی فرد فقط یک عکس نیست بلکه منظور قرار گرفتن ذهن شما در فضای احساسی آن فرد هست. انگار که مثلا شما الان دارید در کنار او قدم می زنید یا با هم حرف می زنید. یعنی ترکیبی از تمام اطلاعات شما از فرد اعم از صدا و تصویر و حرکات خاص و اخلاقیات و …

👈 در این مرحله که مرحله نهایی کار هست شما با احساسات آمرانه فرد مقابل را به کاری وادار کنید. مثلا به او امر کنید که به شما فکر کند. یا به شما تلفن کند. شاید در مراحل اولیه موفق نشوید ولی با چند بار تمرین در هفته حتما به نتایج خوبی دست پیدا می کنید.



برچسب ها : , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.