رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

چاکراها و اعمال انسان

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: جمعه, 24 آگوست 2018 موضوع : آگاهی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای چاکراها و اعمال انسان بسته هستند

چاکراها و اعمال انسان

انرژی حیاتی وقتی از چاکرای ریشه به طرف چاکراهای بالاتر می آید، در صورتیکه مجرای اصلی ( کانال های ارتباطی مابین چاکراها ) بسته باشد نمی تواند به طرف بالا صعود کند و به ناچار وارد چاکراها می شود.

☘ هر چاکرا منافذ به خصوصی برای بیرون ریزی انرژی حیاتی دارد که در اثر این بیرون ریزی انرژی، اعمال فرد تعریف می شود. یعنی وقتی مکث و ایستایی انرژی در چاکرای دوم قرار می گیرد خصوصیاتی نزدیک به خشم و شهوت در اعمال فرد بروز می یابد. به همین خاطر از روی اعمالی که فرد به طور ناخودآگاه انجام می دهد می توان به ایستایی انرژی حیاتی در چاکرای او پی برد.

هر چه این انرژی بالاتر می رود و به چاکراهای بالاتر می رسد اعمال فرد رنگ روحانی – معنوی بیشتری به خود می گیرد و در بالاترین چاکرا، این اعمال تماما روحانی و معنوی و از روی عشق خالص است. به همین خاطر اعمال انسان بیشتر به خاطر مکث انرژی حیاتی در چاکراها تعریف می شود و افراد را مجبور به کاری کردن در کوتاه مدت شاید مثمر ثمر باشد ولی در بلند مدت بی فایده خواهد بود.

🔅در کل نمی توان فرد را به زور وادار به انجام کاری کرد که انرژی حیاتی اش برای انجام آن عمل به چاکرای مورد نظر نرسیده است.

🔅امر به معروف و نهی از منکر شاید از لحاظ اخلاقی و شرعی در جامعه تعریف شده و جا افتاده باشد ولی تا هنگامیکه افراد مورد نظر جامعه از نظر انرژی در منطقه چاکرای پایین تری باشند اعمال مربوط به خروجی انرژی از چاکراهای خود را انجام خواهند داد.

☘ به طور خلاصه می توان چنین گفت، وقتی انرژی از طرف پایین به طرف بالا می آید اعمال انسان گرایش به روحانیت پیدا می کند و برعکس وقتی انرژی از طرف چاکراهای بالاتر به طرف پایین می آید، معنویت در اعمال فرد کمرنگ تر می شود. ( #کندالینی – #کندابافر )

🔅وقتی انرژی در چاکراهای پایین تر است اعمال فرد بیشتر به خشونت و شهوت و خشم و نفسانیات پنجگانه نزدیکی دارد و وقتی انرژی به طرف چاکراهای بالاتر جریان می یابد بیشتر اعمال از روی عشق، تواضع و فروتنی، بخشش، مهربانی، نوع دوستی و .. در فرد بروز می یابد.

🔅این موضوع می تواند با باز شدن گلبرگ های چاکراها نیز بیان شود. در آن صورت انرژی در کانال مرکزی در جریان است و بسته به باز بودن هر یک از گلبرگ های چاکراها، اعمال فرد بروز می یابد.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.