رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

انرژی های منفی (چگونه انرژی منفی را از خانه هایمان دور کنیم؟)

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: شنبه, 13 اکتبر 2018 موضوع : آگاهی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای انرژی های منفی (چگونه انرژی منفی را از خانه هایمان دور کنیم؟) بسته هستند

واستوشاسترا (vastushastra) چیست و چگونه انرژی منفی را از خانه هایمان دور کنیم؟

در این مقاله بیشتر به مطالعه ی درمان هایی می پردازیم که می توان آنها را برای کاهش فرکانس های ناراحت کننده و افزایش فرکانس های خوشایند در ساختمان به کار برد. برای مثال بسیاری از ما متوجه می شویم که در محیط تمیز بهتر از محیط کثیف کار می کنیم. نتیجه ی مستقیم ارتعاشات معنوی یک محیط تمیز مثبت تر از یک محیط کثیف است. در اینجا برخی نکات مفیدی را که علم معنوی و علم ساختمان ( واستوشاسترا) برای افزایش فرکانس های ی خوشایند در خانه توصیه کرده است، ارائه می دهیم.

نکات مفید برای تقویت ارتعاشات معنوی در خانه:

۱- از فعالیت هایی که جزء تاما در آنها غالب است و ارتعاشات منفی را جذب می کنند، بپرهیزید؛

چند نکته در مورد کاهش ارتعاشات منفی در خانه را در زیر فهرست کردیم: بهتر است از انجام مراسم یا بازی هایی که ارواح را احضار می کنند خودداری کنید. سیگار نکشیدن یا مصرف نکردن الکل در خانه از نظر معنوی مفید است. اغلب سیگار کشیدن بدن های ناآشکار اجداد گذشته را تحریک می کند، در نتیجه آنها وارد خانه می شوند و زمانی که کسی سیگار می کشد انرژی سیاه را درآنجا پخش می کنند. به علاوه، جزء راجا-تاما در سیگار غالب است و انرژی سیاه را سراسر خانه پخش می کند. جزء راجا-تاما در الکل نیز غالب است و به طور مشابه مصرف کردن آن در خانه، بدن های ناآشکار اجداد گذشته و انرژی سیاه آنها را جذب می کند. به علاوه، الکل خود به تنهایی انرژی سیاه را جذب می کند و از نظر معنوی فضایی را که الکل در آن نگهداری می شود، آلوده می کند. از این رو، توصیه می شود هیچ نوع الکلی را در خانه نگهداری نکنید. لطفا به مقاله ی ما در مورد پاک بودن انواع نوشیدنی ها مراجعه کنید. بهتر است از روشن گذاشتن تلویزیون به مدت طولانی بپرهیزید، زیرا با این کار انرژی سیاه در سراسر خانه پخش می شود. زمانی که تلویزیون خاموش است، می توان صفحه ی آن را با پارچه ی ساتویک (sattvik) تمیزی پوشاند، زیرا صفحه ی تلویزیون حتی وقتی که تلویزیون خاموش است می تواند ارتعاشات منفی را ساطع کند. پرهیز از گوش کردن به صدای بلند موسیقی در خانه مفید است. موسیقی با صدای بلند انرژی سیاه را سراسر محیط جذب و پخش می کند. اس اس آر اف توصیه می کند که از دشنام و زبان ناشایست در خانه استفاده نکنید. این نوع زبان انرژی سیاه را جذب و پخش می کند و دلیلی که اغلب افراد از این نوع زبان استفاده می کنند منفی است. هم افکار و هم نیت فرد و آن کلمات ناشایست به خودی خود محیط را از نظر معنوی آلوده می کنند.
۲- دریافت انرژی مثبت در خانه :

همچنین می توانیم برای دریافت انرژی مثبت در خانه نکات زیر را اجرا کنیم. پاکیزه بودن و نظم داشتن:
مثلی است که می گوید:” هر جا که پاکیزگی باشد، خداوند وجود دارد ” یا ” پاکیزگی نشانه ی ایمان است “. پاکیزگی و نظم ویژگی های الهی هستند و ما باید خانه ی خود را تمیز نگاه داریم زیرا کثیفی ارتعاشات راجا – تامارا بوجود می آورد. باز نگهداشتن

در و پنجره ها: پنج اصل کیهانی، پانچاتاتوا – (Panchatattva) و آگاهی الهی، چایتانیا – (chaitanya) را در بر دارد و این اصول به صورت محسوس خود از طریق خاک، آب، آتش، هوا و فضایی که اطراف خود می بینیم فعال هستند. با باز گذاشتن در و پنجره ها پنج اصل کیهانی می توانند از طریق این عناصر شفای معنوی انجام دهند، در نتیجه بهتر است هرزمان که ممکن است در و پنجره ها را باز بگذاریم.

گیاهان اطراف خانه: همانطور که موقعیت زمین و خانه ارتعاشات معنوی ساطع می کنند، گیاهان اطراف خانه نیز ارتعاشات معنوی مختلفی ساطع می کنند. معمولا بعضی گیاهان ارتعاش ساتویک بیشتری را نسبت به سایر گیاهان ساطع می کنند، بنابراین کاشتن این گیاهان ساتویک خانه را از نظر معنوی پاک تر می کنند. نمونه هایی از گیاهان ساتویک گیاه مقدس ریحان، تولسی – (tulsi)، گل داوودی، گیاه ختمی و درخت موز هستند. هر زمان که ممکن است، مفید است که چنین گیاهان ساتویکی را اطراف خانه بکاریم یا آنها را درون خانه، برای مثال در اتاق نشیمن نگه داریم.

قرار دادن محراب در جهت شرق-غرب: اگر کسی محرابی در خانه دارد، بهتر است آن را در جهت شرق-غرب قرار دهد. همانطور که خورشید هر روز از آسمان عبور می کند فرکانس های الهی از آن ساطع می شوند و محرابی که در جهت شرق-غرب قرار داشته باشد این فرکانس های الهی را بهتر به خود جذب می کند.

۳- اهمیت تمرین معنوی:
تمرین معنوی نماز، دعا و همه گونه عبادات معنوی ساکنین خانه، موجب می شود ساکنین داخل خانه اخلاق خوبی داشته باشند. مراسم مذهبی برای تمیز کردن خانه. باز گذاشتن در و پنجره هر چند روز یکبار از عوامل برطرف کردن عیوب خانه که در ارتعاشات منفی خانه دخیل هستند، می باشند. از موارد دیگر ( پروراندن گیاهان در خانه بخصوص گیاهان ساتویک مانند تولسی و بامبو و بونسای وغیره ). تمرین معنوی ما باید منظم و پایدار باشد. گذشته از این که به ما تجربه ی سرور، آناند – (Anand) را می دهد، ارتعاشات معنوی خانه ی ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. در مکان هایی که قدیسین در آنجا سکونت دارند فرکانس های بسیار خوشایندی وجود دارد. وجود این فرکانس ها به علت جدیت تمرین معنوی آنها است.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.