رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

آجنا (چشم سوم)

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: یکشنبه, 24 مارس 2019 موضوع : آگاهی, تمرینات معنوی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای آجنا (چشم سوم) بسته هستند

آجنا یا چشم سوم را بهتر بشناسیم؛

آجنا وسیله‌ای برای تله‌پاتی است. تله‌پاتی به معنی ایجاد ارتباط از طریق افکار و بدون استفاده از ابزار فیزیکی و حواس پنج‌گانه و کلام می‌باشد. همه انسان‌ها بالقوه دارای استعداد تله‌پاتی می‌باشند. این پدیده در انسان‌های اولیه یک راه ارتباطی معمول بوده است. درصورتی‌که چشم سوم فعال و باز باشد، انسان‌ها می‌توانند به‌راحتی از طریق تله‌پاتی با یکدیگر در ارتباط باشند. همه می‌دانند که عاشقان چگونه هنگامی‌که دور از هم به سر می‌برند، از طریق فکر باهم ارتباط برقرار می‌کنند، در این موارد، علت این است که عشق، امواج مغزی را باهم هماهنگ می‌کند. مادران هرگاه فرزندانشان درخطر باشند، آگاه می‌شوند، حتی اگر هزاران کیلومتر از آن‌ها دور باشند.

با اوصاف فوق شما می‌توانید از طریق چشم سوم برای هر کس که بخواهید پیام بفرستید؛ برای این منظور هنگامی‌که روی چاکرای ششم تمرکز می‌کنید، تصویر شخصی را که می‌خواهید به او پیام بدهید مجسم کنید، او را در حال دریافت پیام ببینید. ممکن است مدتی طول بکشد، اما به‌هرحال او دریافتی از شما خواهد داشت. اگر شما برای این تمرین باکسی قرار بگذارید، موفقیت بیشتری خواهید داشت.

آجنا می‌تواند عامل ارتباط ما با موجودات دیگر باشد. از طریق این ساختار می‌توان با موجودات فیزیکی غیر از انسان مانند گیاهان و جانوران ارتباط برقرار ساخت؛ به‌عبارت‌دیگر، انسان می‌تواند با کمک چشم سوم و تله‌پاتی با جانوران و گیاهان ارتباط گرفته، یا به‌اصطلاح با آن‌ها صحبت کند. هم‌چنین از طریق چشم سوم می‌توان با موجودات ماورائی ارتباط گرفت. در حال حاضر بر روی کره زمین که بخش بسیار بسیار کوچکی از جهان فیزیکی می‌باشد، بیش از یک میلیون و دویست هزار گونه موجود زنده شناسایی شده است. با وجود این همه موجود در این کره خاکی کوچک، آیا به نظر شما سایر کرات موجود در جهان فیزیکی، خالی از موجودات و مخلوقات می‌باشد؟ و آیا سایر جهان‌ها (بخش‌های دیگر جهان هستی به غیر از جهان فیزیکی) از موجودات و مخلوقات تهی می‌باشد؟ به استناد مطالب و یافته‌های علمی، می‌توان ادعا نمود که در سایر بخش‌های جهان هستی نیز مخلوقاتی زیست می‌کنند. بخش زیادی از این مخلوقات، موجودات ماورایی‌اند که در حالت عادی و با حواس فیزیکی نمی‌توان آن‌ها را رؤیت نمود ولی با کمک چشم سوم می‌توان این موجودات را احساس، ادراک و رؤیت نمود و با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. فرشته و جن از جمله مشهورترین و معروف‌ترین موجودات ماورایی می‌باشند.

آجنا وسیله‌ای برای پیش بینی، پیشگویی، آینده نگری و روشن بینی است. آینده نگری شامل کسب اطلاعات و اخبار در مورد آینده می‌باشد. روشن بینی به معنی دریافت و رؤیت اطلاعات بدون استفاده از چشم معمولی است. «هم برق دم خنجر او سانحه سوز است هم چشم دل روشن او حادثه بین است».

تجارب زیادی در طول تاریخ اثبات کرده‌اند که مقولات فوق واقعیت داشته، انسان می‌تواند به آن‌ها دست یابد. ولی هر کس در این زمینه ادعا کند، نمی‌توان گفت که ادعایش درست است و چه بسا ادعایی بیش نباشد. البته پر واضح است، آن‌هایی که در این زمینه‌ها به توانایی‌های مثبت دست پیدا کرده‌اند، هیچ گونه ادعایی ندارند.

پیشگویی از جمله مقولات بسیار داغ و حساس در متافیزیک است که با شک، شبهه، اوهام و خرافات آمیخته شده است و از لحاظ علمی جای سؤال نیز دارد. در این مورد باید گفت که اصل مطلب پیشگویی صحیح است و برخی انسان‌ها می‌توانند به طرق مختلف از آینده با خبر شوند.

متافیزسین‌ها برای پیشگویی شیوه‌های مختلفی دارند که یکی از مهم‌ترین و معتبرترین آن استفاده از آجنا می‌باشد. البته دست یافتن به قدرت پیشگویی و فعال نمودن این توانایی نهفته در وجود انسان کار سخت و دشواری است که نیاز به زمان طولانی و زحمت فراوان دارد.

چشم سوم به خاطر نقش حیاتی‌اش در ادراک روح، اهمیت ویژه‌ای دارد. این چاکرا مجرای ارتباطی ما با ضمیر ناخودآگاه و مرکز نیروی درونیمان می‌باشد، یعنی جایی که بدن ما می‌تواند خود را شفا دهد، یا جایی که ما می‌توانیم دیگران را شفا دهیم. آجنا مرکز ارتعاش انرژی‌های روحی و نیروهای روانی خودآگاه و ناخودآگاه ما می‌باشد. به عبارت بهتر، چشم سوم مرکز فرماندهی روح در جسم فیزیکی است.

از لحاظ عاطفی، چشم سوم پلی به سوی شناخت و ارزیابی”خود” است. علاوه بر جنبه روحی، آجنا در زمینه توانایی‌های عقلانی نیز به ما کمک می‌کند. این چاکرا همچنین به ما کمک می‌کند که در برابر عقاید دیگران به خصوص عقاید مخالف، ذهنی باز داشته باشیم. بسیاری از انسان‌ها تحمل و ظرفیت شنیدن و یا پذیرش عقاید مخالف با میل و علاقه خودشان را ندارند که این در بسیاری از موارد شغلی، خانوادگی و اجتماعی باعث بروز مشکلات عدیده می‌شود. بسیاری از دعواها و درگیری‌ها در همین مطلب ریشه دارد. خیلی از انسان‌ها فرهنگ گفتمانشان بسیار ضعیف است. ضعف فرهنگ گفتمان به خاطر عدم فعالیت مناسب آجنا و ویشودهی است.

آجنا ما را قادر می‌سازد که از تجربه‌ها درس بگیریم. چشم سوم مرکز هوش عاطفی و استدلال شهودی ما است و بصیرت درونی ما را تا زمانی که مانعی در برابر آن وجود نداشته باشد، افزایش می‌دهد.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.