رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

ارتباط با خودبرتر

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: پنج‌شنبه, 28 مارس 2019 موضوع : راه عرفان, صفحه اصلی, مدیتیشن | دیدگاه‌ها برای ارتباط با خودبرتر بسته هستند

‍ هفت شیوه پیام رسانی خود برتر:

خود برتر ما گاهی به وسیله نمادها، متافورها، احساسات عمیق یا رویا با ما ارتباط بر قرار می کند. چطور بفهمیم آیا خود برترمان در حال فرستادن پیامها برای ما هست یا نه. ۷ نشانه برای فهمیدن این موضوع وجود دارد.

۱- نشانه های درون خواب و رویا: طبق نظریه روانشناسان، رویاها راهی هستند که ناخودآگاه ما با ما ارتباط برقرار کند، اما در فرهنگ های باستانی مانند مصر و یونان، رویاها پیام های روح، خدا و خود برتر دانسته می شود. آنها رویاها را به عنوان دریچه ای به آگاهی برتر می دانستند.

به رویاهایتان، تصاویر، نمادها و سناریوهایی که در رویا می بینید توجه کنید. سعی کنید درک کنید که چه مفهومی دارند. اما به کتاب های تعبیر خواب رجوع نکنید، چون ممکن است شما را به اشتباه بیندازند.

۲- رویا بینی شفاف: رویا بینی شفاف یعنی زمانی که شما در حال خواب دیدن هستید، و همزمان می دانید که دارید خواب می بینید و از رویایتان آگاه هستید. آگاه شدن از قلمروی رویاها نه تنها یک نماد معنوی از “بیداری” است، بلکه فرصتی است که قلمرو ناخودآگاه را کاوش کنید. اگر از جمله افرادی هستید که می توانید رویای شفاف داشته باشید، آن را یک موهبت بدانید.

۳- کلمات یا اعداد تکراری: تا به حال چند بار شده که به ساعت نگاه کنید و این ساعت ها را ببینید؟ “۱۱:۱۱”، “۱۲:۱۲”، “۱۳:۱۳”؟ علیرغم اینکه بسیاری به این علائم توجه نمی کنند، اما ارقام و کلمات تکراری نشان دهنده ارتباط خود برترتان با شماست.

۴- حیوانات و تعبیر شما از آنها: بسیاری از ما در طول روز با حیوانات متعددی رو به رو می شویم، اما گاهی متوجه می شوید که هر یک از این حیوانات ناقل پیامی یا آموزه ای هستند. به هر حال پیام یا مفهومی که از دیدن یک حیوان به ذهنتان می رسد را به خاطر داشته باشید. آنها چه چیزی را دارند برایتان آشکار می کنند؟ برای مثال، ممکن است دائما کلاغ ها را ببینید، و به این فکر کنید که صدایشان خیلی بلند است یا آشفته هستند. این می تواند پیامی برای شما باشد تا بیشتر به احساساتی که سرکوب کرده اید توجه کنید تا بتوانید آنها را آزاد کنید.

۵- همزمانی ها: آیا تا به حال شده رشته ای از اتفاقات برایتان رخ دهد که ترتیب و نظم خاصی داشته باشند؟ می توان آن را همزمانی نامید. همزمانی یعنی لحظاتی که چند اتفاق معنی دار با هم مصادف می شوند، و در آن دنیای درون و بیرون ما هماهنگ می شوند. اغلب همزمانی ها راه خوبی هستند تا به شما بگویند راه درستی را پیش گرفته اید، زیرا به نظر می رسد همه چیز بدون تلاش شما در حال آشکار شدن هستند. شاید احساس کنید خداوند در زندگی تان دارد برایتان نقش فعالی ایفا می کند و همه شرایط را طوری کنار هم قرار می دهد که رویایتان واقعی شود. چون هیچ چیزی شانسی و اتفاقی نیست و در سطح روح و خود برتر، همه چیز به هم پیوسته اند

۶- احساساتی در دلتان: این احساسات درونی گاهی می خواهند به شما بگویند کاری را انجام دهید یا ندهید. یک هم معنی برای این عبارت شهود است. همه می دانیم شهود چیست، اما گاهی در گوش کردن به آن دچار مشکل می شویم. شهود از صدای درونی متفاوت است، زیرا ظریف تر، آرام تر و متمرکز تر است.

۷- بینش در حین مدیتیشن: مدیتیشن راه دیگری است تا خود برترتان با شما ارتباط برقرار کنید. این فضای آرام، و بیکران از عشق که شما حتما تا به حال وارد آن شدید. که قلمرو روح و عوالم بالاتر است.

مدیتیشن طولانی مدت (۳۰ دقیقه یا بیشتر) می تواند تجربیات مرموزی به شما بدهد. یکی از این تجربیات فوق العاده می تواند همسو شدن با بینش ها در حین مراقبه باشد. آنها می توانند پیام مستقیم خود برترتان باشند. پیشنهاد می کنم یک دفتر داشته باشید و هر بار که مدیتیشن می کنید، علائم، تصویر یا صداهایی که تجربه می کنید را یادداشت کنید.

برای اینکه فعالانه بتوانید با خود برترتان ارتباط برقرار کنید مقالات دیگری قرار داده ایم. اما می توانید از این دعای روزانه نیز استفاده کنید، این یک مثال است ولی می توانید یکی برای خودتان بسازید:

” خود برترم، دوستت دارم، از تو ممنونم که همواره از من حمایت کردی. اگر پیامی برای من داری، لطفا با من ارتباط برقرار کن، من گشوده و پذیرا هستم.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.