رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

تاثیرات مراقبه دسته جمعی

نویسنده: admin تاریخ: چهارشنبه, 6 دسامبر 2017 موضوع : ارتباط با فرشتگان, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای تاثیرات مراقبه دسته جمعی بسته هستند

تاثیرات مراقبه دسته جمعی
«بررسی ها نشان می دهد که مراقبه گروهی می تواند در شهر های مجاور در کاهش میزان جرایم، خودکشی ها و تصادفات نقش به سزایی داشته باشد».
بحث های زیادی در مورد مراقبه به عنوان یک تمرین ضروری برای افزایش خیر و نیکی [در جهان] وجود دارد. مراقبه صرفا یک روش برای غلبه بر استرس و جستجوی بصیرت و معرفت درونی نیست، بلکه مراقبه توانایی دگرگون ساختن جهان را هم دارد.
منظور از دگرگونی جهان، تنها تغییر تک تک افرادی که مراقبه می کنند نیست. وقتی تعداد زیادی از مردم باهم همراه می شوند و در یک زمان مراقبه می کنند، این کار بر روی آگاهی و هوشیاری افراد دیگر [در اطراف محل مراقبه] تاثیر قوی بصورت موجی دارد. افرادی که [در اطراف] حتی مراقبه هم نمی کنند، تحت تاثیر مراقبه گرها قرار می گیرند. در ادامه چند نمونه از بررسی های علمی که گویا و تایید کننده این موضوعات است را ذکر می کنیم.
نتایج بررسی ها چه بود؟
در سال ۱۹۷۸، گردهمایی به نام «تاثیرات ماهاریشی» (Maharishi Effect) رخ داد که در آن گروهی شامل ۷هزار نفر در طول مدت سه هفته، به امید اثر مثبت گذاشتن بر شهرهای
گروهی انجام دادند. آنها واقعا توانستند با تغییر دادن انرژی عمومی و جمعی شهر، میزان جرم و جنایت، خشونت و تلفات و خسارات کلی در شهر را به میزان ۱۶درصد کاهش دهند.
افرادی که مراقبه نمی کردند و حتی از جریان این آزمایش هم خبری نداشتند، تحت تاثیر این مراقبه قرار گرفتند و در رفتار آنها تغییراتی مشاهده شد. میزان خودکشی ها و تصادفات اتومبیل ها کاهش یافت. در حقیقت، ۷۲درصد کاهش در میزان فعالیت های غیر قانونی در شهر در طول این مراقبه گروهی رخ داد.
در حدود ۵۰ بررسی دیگر انجام شده است که مزایای مراقبه گروهی و اثرات مستقیم آن بر روی همه چیز در جهان را تایید می کند. [برای مثال] بررسی دیگری در زمینه تحقیقات شاخص های اجتماعی (در مقیاس یک جامعه) منتشر شده است که نشان می دهد بخاطر مراقبه گروهی ۴هزار نفری، آمار جرم و جنایت و خشونت جمعی به میزان ۱۵درصد کاهش یافت.
همه ما می دانیم که مراقبه کردن مزایای روانی و سلامتی بی پایانی را به همراه دارد؛ در حال حاظر از لحاظ امور سیاسی(سیاستمداران) و جامعه شناسی ( سایکولوژیست ها) نیز بخاطر تاثیرات غیر قابل انکار بر روی رفتار مردم، مورد توجه قرار دارد.
این تاثیرات چطور اتفاق می افتد؟
راز گردهمایی «تاثیرات ماهاریشی» (مراقبه گروهی مذکور)، پدیده ای است که علم فیزیک به نام تاثیرات میدانی (Field Effect) می شناسد؛ که مربوط به تاثیر بهم پیوستگی و مثبت [اندیشی] ناشی از آگاهی برتر است، که اساس و پایه آفرینش است و به حیات در همه مکان ها نفوذ کرده است.
مراقبه آگاهی شما را به سطوح عللی هستی می برد، جایی که اراده شما تاثیرات مهمی بر روی سطوح تفسیری دارد؛ سطوحی که ما با آنها مقابله میکنیم حتی قبل از اینکه نمایان شوند. ایده اصلی این است که هستی از یک میدان آگاهی جهانی به نام میدان یکپارچه یا میدان ابر ریسمانی سرچشمه می گیرد.
به عبارت ساده، آگاهی و هوشیاری یک خاصیت اساسی و بنیادی جهان است، و از آنجایی که تمامی سطوح هستی از هوشیاری بوجود می آیند، تمامی این سطوح تحت تاثیر فرکانس ارتعاشی ابر ریسمان ها در داخل این میدان هوشیاری هستند.



برچسب ها : , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.