رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

پنج راه برای درمان خودتان در خواب

نویسنده: admin تاریخ: پنج‌شنبه, 11 ژانویه 2018 موضوع : ارتباط با فرشتگان, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای پنج راه برای درمان خودتان در خواب بسته هستند

پنج راه برای درمان خودتان در خواب

همه ما از شیوه های متنوعی که می توانیم بیدار شویم خودمان را می شناسیم. ما تفکر میکنیم ما با کریستال ها و فرشتگان کار می کنیم. ما گاهی وقتمان را در طبیعت صرف می کنیم. ما خواندن، نوشتن چیزهای بی شماری، که همه آنها دارای اثرات بهبودی قوی هستند انجام میدهیم. آیا می دانید که ممکن است برای بهبودی فوق العاده ای حتی زمانی که ما خواب می رویم، اتفاق بیفتد؟

ذهن منطقی ما در طول خواب خاموش می شود و ما باز و پذیرتر است. بنابراین، حالت خواب زمینی مناسب برای بهبودی همه جانبه است.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از این روش خود را در طول خواب بهبود بخشید

پنج راه برای درمان خودتان در خواب

پنج راه برای درمان خودتان در خواب

۱- استفاده از انرژی

قبل از اینکه خواب بروید، یک پیکان انرژی در اطرافتان ایجاد کند. تجسم کنید داخل این پیکان استراحت میکنید. سمبلهای انتخابی را روی آن رسم کنید. قصد دارید که این پیله به شما کمک کند که چیزهای منفی را که در شماست، نابود کند. می تواند یک نگرانی بهداشتی، یک مشکل عاطفی، استرس، یک مسئله ارتباطی باشد و غیره باشد.بعد سپاسگزاری کنید و به خواب بروید. این تمرین انجام شده هر شب باعث بهبودی فرآیند مداوم می شود و ارزش های دیگر اعمال شفا شما را افزایش می دهد. شما اجازه می دهید بسیاری از چیزهایی را که به شما خدمت نمی کنند و فرآیند احساس راحتی می کنند، همانطور که در حالت خواب انجام می شود.

۲-نامه به فرشتگان

هر زمان که خودتان را در موقعیت های دشوار قرار می دهید، نامه ای به فرشتگان که وضعیت شما را شرح می دهند بنویسید. دلت را ریختی درخواست آنها را در هنگام خواب به کار برید و برای ذهن و صلح به قلب خود وضوح دهید. نامه را زیر بالش خود قرار دهید، از فرشتگان تشکر کنید و به خواب رفته بروید.
شما وضوح خواهید یافت و از صمیمیت بیدار خواهید شد.

 

۳٫ فرشته Cards

کار با کارت های فرشته یک راه موثر برای دریافت راهنمایی گام به گام برای بهبود است. به این ترتیب ما مجبور نیستیم که مهره های خود را برای بهبود یک مشکل کامل به کار گیریم و می توانیم یک گام کوچک در یک زمان بگذاریم. خواندن کارتها برای خودتان. سپس کارت هایی را که دریافت کرده اید را زیر بالش خود قرار دهید. سمبلهای انتخابی ریکی خود را روی بالش رسم کنید و به خواب بروید.
شما هدایت دریافتی را پردازش می کنید و از سر زخم شروع به بهبود می کند. این تمرین انجام شده به طور منظم بسیاری از مسائل را درمان می کند. یک روز به عقب برگردید و اثرات شادابی این عمل را شاهد باشید.

 

۴٫ کریستال های برنامه ریزی شده

یک کریستال رزین کوارتز را تمیز کنید. برای مدتی به ریکی بپیوندیددرخواست راهنماهای ریکی، Archangels و فرشتگان خود را برای برنامهریزی کریستال با انرژی و اطلاعاتی که میتواند در وضعیت شما مفید باشد، برنامه ریزی کنید. هنگام بستن کریستال در نزدیکی خود قرار دهید.این برنامه از طریق شبانه برنامه ریزی خواهد شد. بعد از ظهر، قبل از رفتن به رختخواب، کریستال را روی چشم سوم قرار دهید و جذب شفا که برنامه ریزی شده است. هنگامی که خواب می بینید این کار را انجام می دهید، بیشتر گیر می کنید و سریع تر بهبود می یابد

 

۵٫شفای مستقیم Archangel

Archangels موجودات قدرتمند هستند که می توانند به ما در شیوه های جادویی به درمان ما کمک کنند، در صورتی که ما به آنها اجازه کامل برای کمکمان داده می شود. قبل از اینکه به خواب بروید، با Archangels تماس بگیرید که احساس می کنید با آن ارتباط برقرار کرده اید و از آنها بخواهید در شبانه شما حضور داشته باشند. آنها اجازه می دهند در هنگام خواب به شما کار کنند به عنوان مثال، اگر شما نیاز به کمک به بهبود فیزیکی دارید، می توانید با Archangel Raphael تماس بگیرید و از او بخواهید که به مسئله سلامتی خود بپردازد و به طور کامل آن را درمان کند. اگر به درمان ترس و اضطراب نیاز دارید، می توانید از Archangel مایکل کمک بخواهید و از او بخواهید همان کار را انجام دهد. این ممکن است لازم باشد چندین شب تکرار شود تا اینکه یک شفا کامل دریافت کنید.

آزمایش با هر یک از این تکنیک ها و همچنین با ترکیبی از تکنیک ها.
شما می توانید ترکیبی را که احساس می کنید به موقعیت شما درست باشد استفاده
کنید



برچسب ها :

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.