رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

آیا می دانید راه های رسیدن به “بیداری روحی” چیست و نشانه های آن کدام است؟

نویسنده: Moonshine تاریخ: جمعه, 6 جولای 2018 موضوع : آگاهی, راه عرفان, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای آیا می دانید راه های رسیدن به “بیداری روحی” چیست و نشانه های آن کدام است؟ بسته هستند

آیا شما اکنون یک روح بیدار هستید؟ اگر چنین است, شما تنها نیستید. بیداری روحی روش نوین و متفاوتی از اندیشیدن به جهان آفرینش, زندگی, مرگ, رفتار و باور های انسان ها و حتی سیستم های اجتماعی را به شما می بخشد.

بیداری روحی در حقیقت چیست و چه معنایی برای شما دارد؟

ممکن است به این درک رسیده باشید که دنیا آنطور که به نظر می آید نیست. مرگ پایان زندگی نیست تنها درآوردن کالبدی است که برای هدفی به شما خدمت کرده است و پس ازآن شما به سطح دیگری از وجود وارد می شوید. همچنین ممکن است فهمیده باشید که برای بشر چیزی فراتر از آنچه از سر گذرانده و نیز آنچه به سوی آن سوق داده می شود وجود دارد. واینکه انسان روحی است که برای مدت زمانی, کالبد فیزیکی اختیار کرده تا پس از کسب تجارب و رشد و رسیدن به کمال لازم, به سرزمین های فراموش شده ای که از آن آمده برگردد.

شما ممکن است از این راه ها به کمال روحی رسیده باشید:

– مطالعه ادیان و مکاتب و متون معنوی

– دانستن اینکه زندگی چیزی بیش از اینی است که مقابل چشمان ماست, از سنین پایین(ایمان قلبی)

– فهمیدن اینکه حتی علم نیز وجود نیروهایی را که روی فیزیک ما تاثیر گذارند, تایید می کند و یا یافته های جدید فیزیک کوانتم و رفتار عجیب ذرات اتم مانند حضور در دو مکان در یک زمان, وجود سیاهچاله ها و کرم چاله ها, وجود نور به شکل موج و ذره به طور همزمان و ابعاد دیگر در عالم هستی

– یادآوری زندگی های گذشته

– کسب توانایی های روحی و تجربه عوامل دیگر

– خواب آگاهی و پرواز رو (خارج شدن از جسم هنگام خواب)

– ملاقات با افرادی که قدرت ها و دانش روحی دارند مانند مدیوم ها,شفاگران, معلمین یا اساتید معنوی

– تجربه معجزات و حوادث خارق العاده در زندگی و آنچه دیگران محال می پندارند.

– آشنایی با تئوری توطئه و شواهد آن . برای مثال, این واقعیت که توانایی روحی و معنوی همه ما بنابر دلایلی منفعت طلبانه, توسط ابزارهایی همچون تشویق به خرید بیشتر کالا ها و رواج مصرف گرایی سرکوب شده اند, به طوری که توجه و تمرکز ما بیشتر به مادیگرایی معطوف شده سود نخبگان سرمایه دار و کنترل گر را افزایش دهیم.

هرآنچه موجب جرقه این بیداری درون شما شده و آتش آن را شعله ور کرده, شما را اکنون در مسیر جستجو و اکتشافات قرار داده است. شما هم اکنون تمایل به مطالعه و تحقیق بیشتر و صحبت با دوستان و افرادی دارید که شما را درک می کنند…!



برچسب ها : , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.