رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

دشمنان روح ( از دید چاکراها)

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: سه‌شنبه, 18 سپتامبر 2018 موضوع : آگاهی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای دشمنان روح ( از دید چاکراها) بسته هستند

🌸 دشمنان روح از دیدگاه چاکراها

☘ در چاکرای اول یا مولادهارا شهوت دشمن روح است. شهوت مغناطیس و خلوص طبیعی معصومیت را در انسان تغییر می دهد و آگاهی را منحرف و ضعیف می سازد.

☘ در چاکرای دوم یا سوادهیستانا دشمن روح بدخلقی است که به صورت عصبانیت و بی صبری بروز می کند. این ویژگی در ادامه خود را در ویشودهی چاکرا نشان خواهد داد.

☘ در چاکرای سوم یا مانی پورا دشمن روح حرص و طمع است که ما را از سخاوت طبیعی دور می کند و توجه ما را از این حقیقت که خداوند همه چیز را برای ما فراهم می کند منحرف می سازد. حرص و طمع ما را به سمت مادیات می کشاند.

☘ در چاکرای قلب یا آناهاتا چاکرا دشمن روح وابستگی است که منیت ما را در روابط زودگذر و فانی قرار می دهد و از امنیت بی حد و مرز باز می دارد.

☘ در چاکرای پنجم یا ویشودهی دشمن روح حسادت است که ما را از درک این که موفقیت دیگران موفقیت ماست و همه از یک پیکر هستیم باز می دارد.

☘ در آجنا چاکرا یا چاکرای ششم غرور و خودپسندی دشمن روح است که به بروز ایگو و یا نفس کمک می کند و حس منیت را در انسان تقویت می سازد. غرور و خودپسندی همواره از تواضع جلوگیری می کند.

☘ چاکرای تاج سر یا ساهاسرارا دشمنی ندارد . این چاکرا جایگاه سکوت و لذت است، اما توجه داشته باشید که این جایگاه با بسته بودن دیگر چاکراها عمل نخواهد کرد.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.