رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

علائم بیماری از دید متافیزیک

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: شنبه, 1 سپتامبر 2018 موضوع : آگاهی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای علائم بیماری از دید متافیزیک بسته هستند

🌱🌸✨🔮✨🌸🌱

✨✨🍥 علائم بیماری از دیدگاه متافیزیک 🍥✨✨

سردردها:
سردردها مبین فشار مفرط هستند. شاید این سردرد ها، حاصل بلند پروازی‌های افراطی و تلاش برای کمال باشند. از دیگر دلایل شایع این است که شما باری اضافه بر اندیشه، فکر و قوای عقلانی خود می‌گذارید و به حد افراط درگیر افکار خود هستید. آگاهانه و با دنبال کردن احساسات درونی تان تعادل خود را باز می‌یابید. برای مدتی، وقتتان را صرف خود کنید و فقط اجازه بدهید که همه چیز به شیوه خود پیش رود. بدون قضاوت کردن، هر آنچه را که رخ می‌دهد بپذیرید. این مساله فشارها را رها و فضایی برای صلح، عشق و شادی ایجاد می‌کند.

خود را دوست بدارید و تایید کنید و بدانید که ایمن هستید.

مو:
مو نماد آزادی، نیرو و قدرت است. اگر مشکلی در موها وجود دارد از خود بپرسید آنچه را که واقعآ می‌خواهید انجام دهید چیست؛ البته بدون توجه به توقعات دیگران از شما.
فشار و ‌ترس و عدم اعتماد به جریان زندگی، از دلایل ریزش مو هستند. فشار نشانه ضعف است. آرام و ملایم و متمرکز بودن، نشانه قدرت و امنیت است.

خود را دوست بدارید و به زندگی اعتماد کنید.

چشم و گوش:
گوش‌ها نمایانگر گنجایش شنیدن هستند و مشکل از این ناشی می‌شود که چیزی در جریان است که نمی‌خواهیم بشنویم. گوش درد در کودکان متداول است چون در خانواده مجبورند به آنچه می‌گذرد علی رغم میلشان گوش دهند.
چشم‌ها نمایانگر گنجایش دیدن هستند و مشکل آن‌ها بدین معناست که نمی‌خواهیم چیزی را درباره خود یا درباره زندگی، و یا گذشته و حال یا آینده، ببینیم.

به درون خود نظری افکنید و به صدای درونی خود گوش فرا دهید.

گلو:
نمایانگر قابلیت ما برای این است که بتوانیم آنچه را می‌خواهیم بگوییم و. . . هرگاه در ناحیه گلو ناراحتی داشته باشیم معمولآ به این معناست که احساس می‌کنیم حق نداریم حرف خود را بزنیم یا توان آن را نداریم که حق خود را بگیریم. هنگامی که خلاقیت ما سرکوب شود و ناکام بماند و ما کاری را که دوست داریم، انجام ندهیم و سراسر عمر را برای دیگران زندگی کنیم اغلب ناراحتی‌های گلو پیدا می‌کنیم.
باید یاد بگیریم رنجش و خشم خود را (در مقابل دیگران) به روش دیگری بیان کنیم. احساسات خود را بپذیریم و خود را مجبور به قبول شرایط و مسئولیتی که برایمان دشوار است نکنیم.

قلب:
قلب نمایانگر محبت است و خون نمایانگر شادی. قلب ما با محبت، شادی را به سراسر تن ما تلمبه می‌زند. هرگاه خود را از شادی و محبت محروم کنیم قلب ما چروک، خشک و سرد می شود؛ در نتیجه جریان خون کند و آهسته شده و ما به سوی حمله قلبی، کم خونی و. . . پیش می‌رویم.

به خود فرصت دهیم تا از شادی‌های زندگی بهره مند شویم و کارها را با علاقه انجام دهیم.

معده:
همه عقاید وتجربه‌های تازه ما را هضم می‌کند. ناراحتی‌های معده نشانه آن است که نمی‌دانیم چگونه تجربه تازه را هضم کنیم؛ می‌ترسیم، زخم معده هیچ چیز جز‌ ترس نیست، ‌ترس مفرط از به‌اندازه کافی خوب نبودن و اضطراب برای جلب رضایت دیگران.

باید خود را به روی آنچه زندگی برایتان به همراه می‌آورد بگشایید و باز و پذیرا باشید. کسانی که خود را دوست دارند و تایید می‌کنند هرگز زخم معده نمی‌گیرند.

کلیه ها:
اگر کلیه‌های شما مشکل دارند، احتمالآ مشکل‌ها و کمبود هایتان را به دوشِ همراه و شریک خود و یا دیگران می‌اندازید. در نتیجه غالبآ خیلی حساس، نا امید، پریشان و در حال انتقاد از دیگران هستید. اگر به جای حل مشکلات خود آن را به دوش دیگران بیاندازید خود را مسموم کرده اید.

مشکلات قدیمی را رها کنید. آن‌ها را به گردن دیگران نیندازید. ببینید مشکلات می‌کوشند چه محدودیت هایی را به شما نشان بدهند، هر آنچه را که یافتید بپذیرید.

دست ها:
نمایانگر توانایی و گنجایش در آغوش کشیدن تجربه زندگی است. بازوان با گنجایش و ساعدها با توانایی ما ارتباط می‌یابند. آرنج‌ها نشانه انعطاف پذیری ما در تغییر جهت هستند. ‌ترس از تغییر و چسبیدن به موقعیت، ‌ترس از کمبود و از دست دادن، مشکلات دست را به وجود می‌آورند.

بپذیرید آن چه از شماست نمی‌تواند از شما پس گرفته شود. همه تجربه هایتان را با محبت و مسئولیت اداره کنید.

پاها:
پاها ما را در زندگی پیش می‌رانند. ناراحتی‌های پا اغلب نشان دهنده آن است که از پیشروی در مسیری خاص می‌ترسیم. وقتی نمی‌خواهیم کاری را انجام دهیم، ناراحتی‌های جزیی‌تر پا را می‌آفرینیم. واریس نمایانگر ماندن در شغل یا مکانی است که از آن نفرت داریم.
مشکلات پا نماد ‌ترس قطعی از آینده است که حاصل عدم درک قوانین زندگی است.

خود را تایید کنید و به خود اجازه پیشروی بدهید و در صورت ضرورت استراحت کنید.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.