رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

ارتباط با خود برتر

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: جمعه, 30 نوامبر 2018 موضوع : آگاهی, صفحه اصلی, مدیتیشن | دیدگاه‌ها برای ارتباط با خود برتر بسته هستند

روش ارتباط با خود برتر
🌸 چگونه با خود برتر ارتباط برقرار کنیم؟

برای ارتباط بهتر با خود برتر ابتدا لازم است که چند مدتی تمرین مدیتیشن کنید تا بتوانید از میزان آشفتگی های ذهنی خود کاسته و سکوت درونی لازم را برای دریافت الهام از خود برتر ایجاد کنید.

⚜ سپس می توانید از روش نوشتن استفاده کنید. برای مثال از خود برتر خود سوال کنید که هدف شما چیست و بهتر است چه کاری انجام دهید. همان طور که در بالا گفته شد تشخیص گفته های خود برتر از منیت و خود پست تر سخت بوده و حتی ممکن است در صورتی که برای خود پست ما گران تمام شود پیام خود برتر توسط آن بلاک شده و به آگاهی ما نرسد.

⚜ برای مثال ممکن است خود برتر از شما بخواهد که برای افزایش برکت در زندگی خود، به مادر بیمار خود کمک کنید. در این صورت خود پست تر شما مداخله کرده و می گوید اگر قرار باشد وقتم را برای مادرم بگذارم پس خودم چه؟ چه قدر باید برای او خرج کنم؟ بنابراین در شما ترس کمبود وقت و یا از دست دادن پول را ایجاد می کند. بنابراین بسیار مهم است که به صورت منطقی و با حسابگری و دو دو تا چهارتا بازی در مورد پیامی که دریافت می کنید فکر نکنید.

⚜ معمولا اولین جوابهایی که ظاهر می شوند جنبه شهودی داشته و هنوز به افکار خود پست تر ما آلوده نشده اند. بنابراین بیشتر می توانید به آنها اعتماد کرده و آنها را پیامی از خود برتر خود بدانید.

☘ مانع ورود افکار نشوید. ممکن است بخواهید روزها فقط افکار خود را یادداشت کنید تا افکارتان را بشناسید و روند تخلیه روانی هم صورت بگیرد. بعد از این پاکسازی های ذهنی و شناختی که از خود ایجاد می شود تشخیص پیام های خرد گونه و جدید خود برتر نیز راحت تر خواهد بود.

☘ با ذهن باز با خود برتر رفتار کنید زیرا گاهی ممکن است از شما بخواهد تا جهت زندگی خود را عوض کنید و یا از روشهای جدیدی به روند زندگی ادامه دهید. به او اعتماد کنید زیرا او همیشه خیر شما را می خواهد چون به تمام نقطه ضعف ها و نقاط قوت شما آگاه بوده و همه چیز را در مورد شما و اهداف و آینده و گذشته تان می داند.

🔅 روش های دیگری هم برای ارتباط با خود برتر وجود دارد مانند هیپنوتیزم روحی و مراقبه های مخصوص رویارویی مستقیم با خود برتر که بعدا در مورد آنها نیز صحبت خواهد شد.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.