رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

خود برتر

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: دوشنبه, 3 دسامبر 2018 موضوع : آگاهی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای خود برتر بسته هستند

🌸 آیا می دانید خود برتر کیست؟

خود برتر خود واقعی شماست، آگاهی روح شماست. آن خود شما که اینجا روی زمین زندگی می کند تنها انعکاسی از آگاهی خود برتر شماست.
خود برتر شما، خود کامل تر شماست، همان که با حجابی که هنگام تولد بر ما نهاده شد، و باعث شد منشا خود را فراموش کنیم، تضعیف نگردید.
خود برتر مالک پیمان معنوی شماست، همان برنامه ای که قبل از تولد برای خودتان پیاده کرده بودید. او دستورالعمل اجرایی برنامه ی زندگی شما را در دستانش دارد. آیا دوست دارید با او صحبت کنید؟

☘ خود برتر شما کجاست؟
خود برتر در فضای اتری حضور دارد، اما با این حال کاملا به شما متصل است. هیچ چیز نمی تواند این اتصال را از بین ببرد. خود برتر به افکار، اهداف، نیت ها، و احساسات شما دسترسی دارد. مسیری وجود دارد که مستقیما بین شما اینجا روی زمین و خودبرتر شما در فضای اتری کشیده شده است.

☘ نقش خود برتر چیست؟
خود برتر شما همواره ناظر بر شماست و به شما کمک می کند در مسیری قرار بگیرید که هنگام عقد پیمان معنوی قبل از تولد نیت کرده بودید (نقشه زندگی تان). او می داند شما قرار است کجا باشید، با چه کسانی قرار است ملاقات کنید و زمان آن را نیز می داند. قبل از تولد، خود برتر شما تعدادی از راهنمایان معنوی را گرد هم آورد و از آنها پرسید، “آیا وقتی من متولد شوم مواظب من خواهید بود؟ من برای انجام ماموریتم دوست دارم به من کمک کنید.” خود برتر تمام راهنمایان شما را جمع می کند، برنامه را توضیح می دهد و به آنها می گوید که چطور می توانند کمک کنند، سپس آماده می شود تا بخشی از آگاهی روی زمین را شکل دهد. وقتی متولد می شوید، تنها چیزی که از خودبرترتان دارید یک اتصال اتریک است، که خوشبختانه در طول زندگی آن را احساس کرده یا کشف می کنید.
اگر از مسیر خارج شوید و دچار مشکل شوید، خود برترتان از طریق اراده ی آزاد شما تلاش می کند تا برنامه ی زندگی شما را تصحیح کند.

☘ چطور دوباره به خود برترتان متصل شوید؟
اول از همه باید بدانید که شما همواره در ارتباط با خود برترتان بودید، اما حالا می خواهید آگاهانه مجددا به خود برترتان متصل شوید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به ماموریت زندگی تان دسترسی پیدا خواهید کرد. اولین چیزی که توصیه می کنم این است که به خود برترتان گوش دهید. گاهی مانند یک شهود به نظر می رسد. گاهی مانند صدای مادرتان که به شما هشدار می دهد در خانه بازی نکنید. گاهی شبیه صدای عدالت، دلیل، دلسوزی یا مهربانی به نظر می رسد. اگر آگاه باشید احتمالا می توانید صدای خود برترتان را از صدای ایگو تشخیص دهید.

☘ چطور می توانید متوجه شوید که در حال صحبت با خود برترتان هستید نه ایگو؟
با سوال پرسیدن و جواب هایی که خود برترتان به شما ارائه می دهد. وقتی پاسخ سوالات شما عاقلانه تر و معقول تر باشد، احتمالا در حال صحبت با خود برترتان هستید. وقتی در موقعیت فعلی تان الهاماتی دریافت می کنید و آن توصیه ها معقول به نظر می رسند، احتمالا از طرف خود برترتان است. به صحبت کردن با این تجلی خود برترتان ادامه دهید تا زمانی که احساس کنید در حال صحبت با فرد دیگری هستید و پاسخ هایی که دریافت می کنید از سر خودتان خارج نمی شوند. این کار نیاز به زمان و تمرین دارد. باید به هوشیاری بالایی برسید. راهنمای نهایی خود برتر شما راهنمای نهایی شماست زیرا او کاملا شما را می شناسد، بیشتر از فرشته ها یا راهنمایان معنوی. زیرا خود برترتان همان خود شماست. حتی وقتی او را نبینید، نشنوید یا احساس نکنید، او درست همراه شماست.

🍀 به جز آنجا کجا می تواند باشد؟
وقتی به سمت خود برترتان روی بیاورید می توانید اطلاعاتی کلیدی درباره ی اینکه چرا اینجا هستید و به کجا قرار است بروید به دست خواهید آورد. از این اطلاعات بهره بگیرید



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.