رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

نورخواری

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: شنبه, 9 مارس 2019 موضوع : آگاهی, تمرینات معنوی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای نورخواری بسته هستند

نورخواری
“نورخواری” یا خیره شدن به خورشید:
نورخواری یک روش باستانی است که توسط فرهنگ‌های زیادی از جمله؛ مهرپرستان، مایاها، مصریان، آزتک‌ها، تبتی‌ها و هندوها به کار می‌رفته است.
طرفداران این تکینک می‌گویند نه تنها موجب سلامتی بدن می‌شود، بلکه توانمندی‌های‌ فرا انسانی مانند؛ تله پاتی پیشرفته و عدم نیاز به غذا را هم گسترش می‌دهد.

خیره شدن به خورشید یا به اصطلاح “نورخواری” تمرین سختی است که طی آن چشم‌ها بتدریج در معرض نورِ خورشید قرار می‌گیرند. این کار هنگام طلوع و غروب آفتاب انجام می‌شود، یعنی زمانی که اشعه ماورای بنفش خورشید در پایین‌ترین حد آن است.

*این تمرین قوانین زیادی دارد:
اول آنکه می‌باید در نخستین ساعت هنگامه طلوع و یا قبل از غروب آفتاب انجام بگیرد، تا به چشم‌ها آسیب وارد نشود.
دوم آنکه می‌باید پاهایتان برهنه و در تماس با زمین باشد. باماسه، خاک یا گل.
سوم اینکه می‌باید در روز اول با ۱۰ ثانیه شروع کرده و بعد هر روز ۱۰ ثانیه به آن اضافه کرد. با پیروی از این روش، ایمن خواهید بود.

نیکلای دلگورکی اهل اوکراین که خود را یک “نورخوار” می‌نامد، طی ۱۲ سال گذشته، تمرین خیره شدن به خورشید را انجام داده و ازهمان ابتدا با انرژی خورشید، گذران کرده است.
گزارش شده پس از ۹ ماه خیره شدن به خورشید، نیاز به غذا از میان می‌رود (زمانی که فرد به ۴۴ دقیقه در روز می‌رسد).

پس از پایان ۹ ماه تمرین، برای پیشبرد این پروسه، فرد می‌باید ۶ روز پشت سر هم به مدت ۴۵ دقیقه با پای برهنه روی زمین راه برود.
خیره شدن به خورشید، پدیده‌ای است که HRM هم نامیده می‌شود به نام Hira Ranta Manek مردی که خود را در اختیار ناسا قرار داد تا روی او آزمایش انجام دهند، برای اینکه ثابت شود با انجام این تمرین جالب و شگفت، دارای توانمندی فراانسانی “نخوردن” شده است.

به هزینه ناسا، تیمی از پزشکان دانشگاه پنسیلوانیا، Hira را در ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روزهفته به مدت ۱۰۰ روز تحت نظر گرفتند. ناسا تایید کرد او می‌تواند فقط با استفاده از نور، زنده بماند. در این مدت فقط گاهی بنابر موقعیت، مقدار کمی دوغ و آب نوشیده بود.

«در طی خیره شدن به خورشید چه اتفاقی برای بدن می‌افتد؟»
در طی ۳ ماه اول تمرین، انرژی خورشید، وارد چشم‌ها شده و ناحیه هیپوتالاموس را شارژ می‌کند. ناحیه هیپوتالاموس گذرگاهی است که از پشت شبکیه چشم به مغز می‌رود. به مرور زمان، مغز توسط انرژی بدست آمده از خورشید، فعال می‌شود.

ابتدا احساس می‌کنید از فشارهای روحی و نگرانی رها شده‌اید. زیرا بیشتر نگرانی‌ها بر اثر انرژی دریافت شده از غذایی که می‌خوریم، ایجاد می‌شوند. از آنجایی که غذا، انرژی‌اش را از خورشید می‌گیرد، این انرژی برای نورخواران براحتی و بدون دردسرِ هضم، قابل دسترس است.
احساس گرسنگی درنهایت از میان می‌رود. البته بهتر است در مراحل اولیه این تمرین، به طور مرتب غذا خورد تا زمانی که اشتها به طور طبیعی از بین برود.

فایده دیگر این تمرین، افزایش اعتماد به نفس و توانایی حل مشکلات است، زیرا دیگر احساس تنش وجود ندارد. طی چند ماه اولِ خیره شدن به خورشید، طبیعتی مثبت و ملایم، جای آن شخصیت قدیمی پر از ترس را می‌گیرد.
در پایانِ ۳ ماه، زمان خیره شدن به خورشید، به ۱۵ دقیقه در روز افزایش یافته است.

طبق گزارش‌ها، ویژگی‌های منفی شخص، بتدریج کمرنگ شده و خصائل خوب، باقی می‌مانند. خصلت‌های بد مانند خشم، ترس، حسادت و شهوت ناپدید شده و با نوعی اعتماد و ادراک معنوی جایگزین می‌شود.
مطالعات نشان می‌دهند پس از گذشت ۳ تا ۶ ماه خیره شدن به آفتاب، بیماری‌های جسمی از میان می‌روند.

وقتی زمان خیره شدن به خورشید به ۳۰ دقیقه در روز می‌رسد، تمام رنگهای خورشید به مغز خواهند رسید. “رنگ درمانگر”ها، برخی از بیماری‌ها را با جاری کردن رنگی خاص بنا بر نوع بیماری، درمان می‌کنند. برای مثال در بیماری کبد، کمبود رنگ سبز وجود دارد. کلیه‌ها با رنگ قرمز و قلب به رنگ زرد نیاز دارد. همه اندام‌ها و سیستم‌ها به رنگ‌های مختلف رنگین کمان پاسخ می‌دهند و برای همین است که پیشنهاد می‌شود یک رژیم غذایی غنی از انواع گوناگون رنگ‌ها را داشته باشید



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.