رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

هاله چیست؟

نویسنده: Moonshine تاریخ: چهارشنبه, 15 آگوست 2018 موضوع : آگاهی, دسته‌بندی نشده, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای هاله چیست؟ بسته هستند

هاله چیست؟

معنای هاله در لغت‌نامه یک تجلی نامرئی یا حوضهی انرژی میباشد که اطراف تمام موجودات را احاطه کرده است. از آن جائیکه در اطراف هر چیز انرژی است، حتی در اطراف صخره یا میز آشپزخانه هم هاله وجود دارد. با وجود اینکه هاله تمام بدن را احاطه کرده است ولی قسمتی از هر سلول میباشد که انرژیهای ظریف را منعکس میکند. در حقیقت میتوانیم هاله را گسترش بدن بدانیم به جای آنکه آن را چیزی ببینیم که بدن را احاطه کرده است. واژه هاله از کلمهی یونانی «آورا» آمده که به مفهوم نسیم ملایم است. انرژیای که در هالهی ما روان است شخصیت، شیوهی زندگی، افکار و احساسات ما را منعکس میکند. هاله به روشنی آسایش ذهن و روح ما را نمایان میسازد.

دانشمندان معتقدند که همهی ما دارای آن چه که با نام هالهی فیزیکی خوانده میشود، هستیم. هاله از یک شی فیزیکی و حوضهی انرژی تشکیل شده که در اطراف همه چیز وجود دارد. از آن جائیکه مردم در ارتباط با اطرافشان گرم و صمیمی هستند همگی ما دارای یک شیب حرارتی رایج در اطراف بدنمان میباشیم.

رنگ هاله دو نوع است :

ثابت یا متغیر

رنگ ثابت یا رنگ زمینه هاله، رنگی است که نشان دهنده شخصیت اصلی فرد است. مثلا هاله ای در خانواده آبی خود را نشان می دهد، مشخص می کند که فرد گرایشات روحانی دارد. رنگ متغیر مربوط به حالات روزمره و موقتی است که در فرد به وجود می آید. مثلا کسی که رنگ زمینه آن آبی باشد در زمانی که عصبانی می شود خطوط قرمز تیره در هاله اش دیده می شود.

در انسان های خوب هاله اثیری نورانی است. افکار مثبت و سازنده هاله اثیری ما را زیبا می کند. اورای اصلی دور کالبد اثیری را فرا گرفته است. ( کوشاس یا غلاف ) در یوگا به آن کوشانگ گفته می شود. هاله تو تا چند متری هم می تواند امتداد پیدا کند.

هر هاله رنگی اصلی دارد که اطلاعات مهمی را در باره شخص آشکار می کند. این رنگ بیان کننده احساسات و ذهنیت و خلق و خوی فرد است.

هاله دارای شعاع های رنگی دیگری نیز هست. عده ای به آن امواج فکری می گویند. افکار و احساسات منفی می تواند تغییرات دائمی در هاله بوجود آورد. خصوصیات منفی تو رنگ هاله تو را کدر و زشت می کند.

تعدادی از مردم در هاله خود اشکال هندسی دارند مثل صلیب و مربع و دایره که هر کدام دارای مفهوم خاصی هستند. مثلا دایره نشانه رضایت و خشنودی است. مثلث نشان دهنده این است که شخص از دیگران حمایت می کند یا مورد حمایت دیگران است. ستاره نشانه توانایی روح و روان است. علامت های دیگر مثل پیکان و صلیب و هلال ماه را در اورا می توان دید.

هاله از بدو تولد ظاهر نمیشود ولی با اولین تنفس کودک، میتوان آغازین شکل هالهی او را مشاهده کرد.

این امر نشان دهندهی آن است که هاله شامل انرژی است که توسط تنفس جذب میشود و سپس از طریق شعاعهای انرژی به بیرون به شکل هاله منعکس میگردد. دلیل دیگر بر این امر زمانی است که افراد ورزش میکنند و خوب نفس میکشند، در آن لحظه هاله شان در رنگ و اندازه توسعه مییابد.

هالهی نوزاد در واقع بی رنگ است، ولی زمانی که کودک به سن سه ماهگی رسید هالهاش نقرهای میشود. این رنگ کم کم به آبی تغییر رنگ میدهد واشاره به توسعه و پیشرفت هوش و ذکاوت دارد و این موضوع در سن یک تا دو سالگی به خوبی مشهود است. همانطور که کودک بزرگ میشود هالهی او نیز رشد میکند. ابتدا در اندازه و درخشش رشد میکند واستعدادهای او را آشکار میسازد و نهایتا رنگ اصلی هاله نمایان میشود.

رنگ آبی به عنوان رنگ زمینهی هاله در دوران کودکی باقی میماند. این رنگ زمانی که به بیماری نزدیک است به صورت خاکستری در میآید.

همین طور که کودک رشد میکند یک مه زرد رنگ در اطراف سرش پدیدار میشود و نمایشگر آغاز تفکر است. در نخستین سالهای تولد بین ۵ تا ۶ سالگی کودک تمام اطلاعات را از اطرافش مانند یک اسفنج جمع میکند. کودک که بزرگتر شد و بیشتر آموخت رنگ زرد روشن تر و شدیدتر میشود.

و زمانی که کودک شروع به تحصیلات رسمی میکند هالهی او رنگ واقعیاش را نمایان میسازد، رنگی که در سراسر زندگی، او را احاطه خواهد کرد.

هاله باید با رنگهایش تابان و درخشان باشد. با وجود این هالهی ما تحت تاثیر شخصیتمان بطور ماهرانهای تغییر شکل مییابد. برای مثال هالهی شخصی که سخی باشد بزرگ شده و رنگهایش طوری ظاهر میشوند که گویی با پاستل و مداد رنگی آنها را کشیده‌اند. و یک شخص خسیس هالهاش کوچک شده و تیره ظاهر میشود و رنگهای آن کم و گل‌آلود است.

میانگین مردم دارای هالهای متوسط هستند. و فزونی و اندازهی هاله بستگی زیادی به حالت و وضعیت انسان در آن لحظه دارد.

اگر افراد احساس خوب و نیکی داشته باشند هالهی آنها به شکل زیبایی نمایان میشود و افرادی که دربارهی مسائل نهانی تفکر نادرست دارند هالهی آنها منقبض و تیره میشود.

هالهها زمانی در زیباترین شکل خود هستند که مردم عاشق باشند. وقتی دو نفر که عاشق یکدیگرند با هم باشند هالهی آنها با هم ترکیب شده و یکی میشود و یک هالهی واحد ایجاد میکند که به سمت آسمان  راهی ست.

انسانهای مهربان و خوب هالهای زیبا و بزرگ دارند. این موضوع دربارهی این افراد برای خانواده‌هایشان امری بدیهی است و آنها زندگی شان را در کمک به دیگران میگذرانند و کارهای خوبی انجام میدهند که ممکن است اصلا مورد توجه قرار نگیرد و حتی از آن تقدیر هم به عمل نیاید.

نماز ، دعا ، ذکر و ….. باعث می شوند هاله تو بزرگ شوند. تمامی عبادت ها باعث می شود دور هاله تو حصار بوجود آید. با نماز خواندن هاله منظم و شفاف می شود و سوراخ های آن گرفته می شود. تمامی کسانی که معتاد ند و مشروب می خورند و تن فروشی می کنند هاله هایشان منفذ دارد. تمامی این آدم ها یک بوی عجیب دارند که ارتعاش امواج آن هاست. بسته به درجه معنوی شخص بوی خاصی دارد که بوی دو نفر نمی تواند شبیه هم باشد.



برچسب ها : , , , , , , , , , ,

دیدگاه هایی که برای این مطلب ارسال شده

  • نویسنده دیدگاه: امیر
    آوریل 27, 2019

    چجوری میشه هاله دیگران را دید

    • نویسنده دیدگاه: admin
      آوریل 29, 2019

      سلام با توجه و نگاه متمرکز و تمرین این نوع توجه…
      قبل اینکه قادر به دیدن هاله ها باشید باید خودتان هاله ای قدرتمندی نیز داشته باشید