رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

سایکومتری یا هاله خوانی اشیاء

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: یکشنبه, 26 جولای 2020 موضوع : آگاهی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای سایکومتری یا هاله خوانی اشیاء بسته هستند

سایکومتری چیست؟ ✨

سایکومتری(psychometry)، روان سنجی یا روان نگری را این گونه تعریف کرده اند:
استخراج اطلاعات نهفته در حافظه (نهان) اشیاء …. ضرب المثلی می گوید اگر اشیاء قدیمی زبان داشتند چه سر گذشت هایی را که نمی گفتند.

در واقع اشیاء قصه های خود را مدام تعریف می کنند ولی گوش شنوایی نیست؛ بعضی سایکومتری را هاله خوانی می دانند .

در سایکومتری بیشتر مورد نظر اشیاء است؛ اشیاء همه جاندارند، هاله دارند و حافظه دارند.

توانایی سایکومتری یکی از جالب ترین و آموزنده ترین مقولات فراروانی می باشد؛ سایکومتری از نظر علمی، دینی و عملی قابل اثبات می باشد.

دانشمندان توانسته اند صدای آوازی را که کوزه گر در موقع ساختن کوزه می خوانده از آن استخراج کنند.

اولین شخصی که روی سایکومتری کار کرد پروفسور دنتون است و نیز دبلیو اچ باتلر که فراروانشناس مشهوری است و کتابی دارد تحت عنوان هاله بینی که بخشی از آن به سایکومتری اختصاص دارد.

یونگ نظریه شعور جمعی را مطرح کرد و گفت هرکسی در اعماق ناخودآگاه خود مستقیما با این شعور جمعی در ارتباط است.

بایگانی آکاشیک اصطلاحی برای شعور فلکی یا شعور نامحدود جهان هستی می باشد؛ دانشمندان اعتقاد دارند سیاره ما فقط جسمی فیزیکی نیست بلکه کابد حیاتی عظیم است و دارای حافظه است.

سایکومتری با حافظه عظیم یا بعد متافیزیکی اجسام ارتباط بر قرار می کند و آنرا برداشت می کند؛ شهادت در و دیوار و دست و پا در قیامت دلیل بر توانایی جسم برای ثبت و بیان اطلاعات می باشد.

البته این امکان در همین دنیا هم ممکن است ولی ما توانایی درک آن را نداریم، یا اینکه گفته اند در و دیوار هم حمد و تسبیح خداوند را می گویند واقعیت است که با چشم و گوش دل می توان شنید و دید.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.