رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

فرشتگان شفابخش کیستند؟

نویسنده: Moonshine تاریخ: دوشنبه, 14 می 2018 موضوع : آگاهی, ارتباط با فرشتگان, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای فرشتگان شفابخش کیستند؟ بسته هستند

فرشتگان شفابخش معماران ارشد سازه هایی زیبا از ارتعاش و نور هستند. سلسله مراتب آنها شامل فرشتگان اعظم، یا فرشتگان مقرب است که تقریبا در تمامی مذاهب شناخته شده و مورد تایید هستند.اگرچه از ده هزار سال قبل تا کنون مستنداتی درباره ی فرشتگان وجود دارد، برخی از فرشتگان در همین سال های اخیر به انسان ها نزدیک شده اند. به یمن فرشتگان مقرب، فرشتگان شفابخش مترقی آمده اند تا تمام کسانی را که می خواهند چگونگی ایجاد بدنی یا ارتعاشی لطیف و ایمن در برابر بیماری ها را یاد بگیرند، شفا ببخشند و آموزش دهند. ماهیت اصلی فرشتگان شادی و سرور است. تکامل فرشتگان از طریق خدمت به طرح تکامل صورت می گیرد. آنها برای تکامل خود به تکامل بشر وابسته هستند و شعورشان در خدمت به نوع بشر غوطه ور است. یکی از بزرگترین تفاوت ها میان ابناء بشر و فرشتگان این است که رنجهای اغلب انسانها از توهم جدایی از روح الهی، خدا و سایر ارواح انسانی ناشی می شود اما ترس یا جدایی از سرچشمه ی خود، یا مقاومت در برابر تکامل روحی در فرشتگان وجود ندارد. آنها هیچ وقت مانند انسان خود را از نور پس نمی کشند.
فرشتگان محدود به زمان و مکان نیستند. کالبد آنها از نور تشکیل شده است نه به مانند کالبد انسانی از مواد معدنی مادی زمینی. از آنجا که فرشتگان رنگها و الگو های شفاف نور از خود ساطع می کنند، گاهی می توان فرشتگان را در هِیات موجودات نورانی مشاهده کرد. با وجود این، کالبد آنها واقعا مادی نیست بلکه از موادی عالی تر از مواد فیزیکی معمول تشکیل یافته است. آنها برای یکدیگر، و گاهی برای کسانی که از بینایی اثیری برخوردارند و می توانند در سطحی فراتر از بعد مادی ببینند، مرئی هستند. بسیاری از مردم در لحظاتی که برای مدت کوتاهی موفق به دیدن فرشتگان شفابخش شده اند، ثانیه هایی از این دید برخوردار شده اند.
فرشتگان شفابخش مترقی فقط با نوع بشر کار می کنند. مترقی ترین فرشتگانی که با انسان کار می کنند، فرشتگان خورشیدی به رنگ سفید و طلایی هستند. فرشتگان خورشیدی سایر فرشتگان را به سوی شما می اورند. فرشته ی خورشیدی شما، فرشتگان شفابخش را فرا می خواند تا با کمک انها کالبد جسمانی، کالبد عاطفی، و کالبد ذهنی شما به ارتعاشات عالی تر نور و انرژی ارتقاء یابد.
گروهی از فرشتگان شفابخش وجود دارند که ابزار کار انها صوت، نور و رنگ است.هدف این فرشتگان تسهیل طرح کیهانی تکامل روحی است.آنها هاله ی نورانی محافظی را تدارک می بینند که پیرامون همه ی کسانی را که برای برپا داشتن نور و عشق در این سیاره تلاس می کنند، فراگیرد. فرشتگان سبز و نارنجی، بافت های بیمار و آسیب دیده را از طریق صوت و ارتعاش ترمیم می کنند. فرشتگان بنفش انرژی زمین و همچنین انرژی شادی بخش و نشاط افرین و عوالم ملکوتی را وارد بدن شما می نمایند و به احیای کالبد انرژیایی شما که کالبد جسمانی شما را احاطه کرده است کمک می کنند.آنها همچنین می توانند کالبد جسمانی شما را شفا دهند. اگر شما احساس خستگی می کنید و از انرژی اندکی برخوردار هستید، یا اگر مستعد ابتلا به سرماخوردگی و سایر بیماری های تنفسی می باشید، فرشتگان بنفش می توانند این مشکلات شما را برطرف سازند. فرشتگان دارای نوارهای رنگی زرد، به تجدید سازمان، بازسازی، و شفای دستگاه عصبی و حافظه ی شما کمک می کنند و به ذهن شما شفافیت می بخشند. انها ارتباط میان ذهن برتر با مغزتان را تسهیل می کنند.
فرشنگان عشق الهی حامل عشقی عالی تر از عشق های شناخته شده ی بشری هستند. این عشق از ارتعاش بسیار خالصی برخوردار است که اراده ی زندگی را برپا می دارد و افسردگی و ناامیدی را شفا می دهد. این فرشتگان کمک می کنند بار نگرانی، اضطراب، یا یاس را از دوش خود بردارید. فرشتگان عشق الهی انرژی های شفابخش را علاوه بر کالبد جسمانی، به بدن عاطفی شما نیز وارد می سازند. این فرشتگان عشقی را ارزانی می دارند که به هیچ چارچوبی محدود نیست. انها جوهره ی عشق هستند و شما را به نور عظیمی که به روح شما حیات می بخشد متصل می سازند. از انجا که این فرشتگان از ماده ای ترکیب یافته اند که از این جوهره ی عشق ساخته شده است، عشق بی حد و مرز الهی را نثار شما می کنند.
فرشتگان دیگری نیز وجود دارند، نظیر انهایی که از مکانهای مقدس زمین محافظت می کنند، یا انهایی که با قلمروی حیوانی، قلمروی نباتی!، و قلمروی مواد معدنی سر و کار دارند. گروه بزرگی از فرشتگان، مکان های زیبای طبیعی را ایجاد می کنند و با موجودات غیر انسانی این سیاره همکاری می کنند. گروهی دیگر از فرشتگان از قلمروی گیاهی مراقبت می کنند و انها را شفا و پرورش می دهند. انها ماده ی لطیف را برای درختان، گیاهان و گلها فراهم می کنند. اغلب درمان های گیاهی و هومئوپاتیک هدایایی از سوی گروههای مختلف این فرشتگان به نوع بشر هستند.

بازشناسی لحظات یاری فرشتگان

شاید شما تاکنون در وضعیتی اضطراری با فرشتگان ملاقات کرده باشید.هنگامی که زمان ظاهرا متوقف می شود و شما از انچه باید برای خارج ساختن خود از یک موقعیت دشوار انجام دهید اگاه می شوید، ممکن است گروهی از فرشتگان، حتی بدون اینکه شما از حضور انها اگاه شوید، زندگی شما را نجات دهند. ممکن است شما در عرض چند ثانیه از یک موقعیت بالقوه خطرناک مرگ یا زندگی بیرون برده شوید یا اینکه از چارچوب زمان خارج شوید و برای پیشگیری از یک حادثه در هوا معلق بمانید. شما به ندرت از این موضوع اگاه می شوید و احساس می کنید که خودتان تصمیمات شایسته ای گرفته اید که تمامی اقدامات لازم برای نجات زندگی تان را سبب شده است. ممکن درست قبل از لحظه ای که نمی دانید چه کار کنید، به شما احساس الهام و روشنی ذهن دست دهد. یا اینکه ممکن است تصمیمی انی برای دویدن، پریدن، یا دور زدن ناگهانی بگیرید و بعدها متوجه شوید که شما از قبل، از وقوع حوادثی که در استانه ی وقوع بودند اگاه شده اید. فرشتگان بارها درست لحظاتی قبل ار وقوع حادثه ای که ممکن است در صورت عدم دخالت یا هشدار انها برای اگاه کردن شما روی می دهد، وارد عمل می شوند.
فرشتگان اغلب به هنگامی که شما احساس می کنید در دام یک مشکل یا یک بیماری گرفتار امده اید و نمی توانید راه گریزی از ان بیابید، ایده های جدیدی را در ذهن شما می افکنند. مواقعی را به یاد اورید که شما کاملا ضعیف و بیمار بودید اما ناگهان قادر شدید همه چیز را دگرگون سازید- چنانچه گویی چیزی در درون شما متحول شد و دقیقا دانستید که چه کار باید انجام دهید. این کار فرشتگان است. انها اگرچه ازادی انتخاب را، که رکن تکامل بشر است، از شما نمی گیرند، گزینه هایی را در پیش روی شما قرار می دهند که شما قبلا از انها اگاه نبودید. انها بهترین راه برون رفت از گرفتاری ر یا بیماری را به روی شما می گشایند.

برگرفته از کتاب نوردرمانی
نوشته ی لایونا هافینز



برچسب ها : , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.