رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

بند سیمین یا ریسمان نقره ای چیست؟

نویسنده: Moonshine تاریخ: شنبه, 11 آگوست 2018 موضوع : سفر روح, صفحه اصلی, مدیتیشن | دیدگاه‌ها برای بند سیمین یا ریسمان نقره ای چیست؟ بسته هستند

محققان روحی, برونفکنی روح را امری لذت بخش و بی خطر برای روح می دانند به حدی که فرد دیگر خواهان بازگشتن به داخل جسم فیزیکی خود نیست چون رهایی از جسم مادی و قدم گذاشتن به عالم ارواح از هر جهت لذت بخش تر از لذت مادی است. پس هیچ گاه نگران مرگ و ترس از مرگ نباشید. چون بین روح و جسم قفلی وجود دارد به نام ریسمان نقره ای که این ریسمان هیچ محدودیتی نسبت به طول خود ندارد.

بند سیمین یا ریسمان نقره ای چیست؟

قرینه اثیری از طریق یک پیوند و نهان به نام (طناب نقره ای) به جسم فیزیکی مرتبط است. لحظه ای که قرینه اثیری جسم فیزیکی را ترک میکند, جسم فیزیکی می میرد. اما اگر طناب نقره ای پاره نشود احتمال می رود که قرینه اثیری یک بار دیگر از طریق طناب نقره ای وارد قالب مادی شود و به این ترتیب قالب مادی به زندگی ادامه می دهد. کسانی که عمیقا مراقبه می کنند می توانند آهنگ طناب نقره ای را بشنوند. در مراقبه فرد (تجرد) یا خارج شدن از جسم فیزیکی را تجربه می کند. هر زمان که روح جسم را ترک میکند و به قلمروهای بالاتر می رود, طناب نقره ای نواخته می گردد و آهنگ آن شنیده می شود. هر چه تجربه تجرد بیشتر پیش بیاید, صدای آهنگ طناب نقره ای قوی تر است. روح جسم را ترک می کند اما دوباره به جسم برمی گردد. به عبارتی هر یک از این تجربه های تجرد, نوعی مرگ محسوب می شوند. اساتید بزرگ معنویت به شاگردانشان آموزش می دادند که هر چند گاه یک بار به این ترتیب (بمیرند). انسان فقط با مردن است که هنر زندگی حقیقی را می آموزد و کسی که نمرده باشد نمی داند چگونه زندگی کند.

طناب نقره ای و طول آن محدود نیست. قرینه اثیری می تواند از جسم فیزیکی خارج شود. صدها کیلومتر یا مایل دورتر برود و دوباره به جسم فیزیکی برگردد. البته این در صورتی است که طناب نقره ای پاره نشود. زیرا در آن صورت جسم فیزیکی می میرد.

محل اتصال ریسمانهای نقره ای عبارتند از :

۱) در محل وسط جمجمه سر, یعنی محل پیچش موها

۲) اول رستنگاه مو

۳) محل بین دو ابرو

۴) در محل گودی چانه

۵) زیر قلب یا خوشیدی کوچک

۶) محل جناغ سینه یا خورشیدی بزرگ

۷) سمت راست سینه قرینه خورشیدی کوچک

۸) زانوها در محل کشکک

۹) انتهای ساق پا در محل زرد پی آشیل

۱۰) گودی کمر در محل پیچش موهای کمر

۱۱) انتهای استخوان خاجی و بیضه ها

۱۲) آرنج دست ها

۱۳) گودی پشت زانوها

۱۴) پشت لاله های گوشها

ریسمان های نقره ای در محل اتصال به جسم مادی هرکدام به چندین شاخه و شاخک تقسیم می شوند و محیط بخصوصی از بدن را پوشش می دهند.

بطوری که تمام جسم مادی تحت پوشش امواج آنها قرار دارند. یعنی تمام قسمت های بدن پوشیده از تقسیمات امواج ریسمان های نقره ای می باشد.

اولین ریسمان های نقره ای که زمان مرگ از بدن جدا می شوند مربوط به انتهای ساق پا است و آخرین آن نیز مربوط به چانه می باشد.



برچسب ها : , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.