رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

دوازده نشانه از بیداری و هوشیاری معنوی

نویسنده: Moonshine تاریخ: سه‌شنبه, 21 آگوست 2018 موضوع : آگاهی, دسته‌بندی نشده, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای دوازده نشانه از بیداری و هوشیاری معنوی بسته هستند

۱) بدن درد, مخصوصا در ناحیه ی گردن, شانه و پشت:

این دردها اگر زمینه مشخصی نداشته باشند, عمدتا نتیجه ی تغییرات شدید آگاهی در سطحِ دی ان ای هستند.

۲) احساس غم و اندوه شدید بدون دلیل مشخص:

شما در حال رها شدن از گذشته (چه گذشته جاری و چه گذشته های قبلی) هستید و این وضعیت, باعث بوجود آمدن احساس غم و اندوه در شما می شود. این درست مانند زمانی است که شما از خانه هایی که سالها در آن زندگی کرده اید به خانه جدید نقل مکان می کنید, به محض اینکه شما تصمیم می گیرید که به خانه جدید بروید, در اثر جدایی از خاطرات,انرژی ها و تجربیاتی که در خانه قدیمی داشته اید, غم و اندوه شدیدی را احساس خواهید کرد.

۳)گریه بدون دلیل:

این مورد هم مانند مورد شماره دو است, جاری کردن کردن اشکها بسیار خوب و برای سلامتی مفید است و کمک می کند تا انرژی های کهنه و قدیمی رها شود.

۴) تغییر ناگهانی در شغل و حرفه کاری:

این یک علامت بسیار شایع در ارتقای روحی است, همزمانی که شما تغییر می کنید, چیزهای پیرامون شما هم تغییر می کنند. لارم نیست همین حالا نگران پیدا کردن شغل و حرفه متناسب باشید و همتراز با خودتان پیدا کنید.

۵) دوری از روابط فامیلی:

شما از طریق کارما یا سرنوشت قدیمی تان به خانواده زیستی تان متصل هستید, هنگامی که شما از چرخه سرنوشت بیرون می آیید,از پیوستگی های ارتباطی قدیمی رها می شوید. اگر چه در ظاهر اینطور به نظر می رسد که شما در حال دور شدن از خانواده و دوستانتان هستید. اما پس از گذشت یک دوره زمانی, اگر مناسب دانستید, مجددا با آنها رابطه های جدیدی برقرار خواهید کرد. البته این ارتباط جدید بر پایه انرژی های جدیدی که دریافت می کنید و به دور از تعلقات کارمایی و سرنوشتی خواهد بود.

۶) الگوهای خواب غیر معمول:

این احتمال وجود دارد که شما خیلی از شبها بین ساعت ۲ تا ۴ بیدار شوید. این اتفاق به این دلیل می افتد که زمانی که شما در خواب بوده اید, اتفاقات زیادی درون شما جریان پیدا کرده  و شما نیاز به استراحت (استراحت از خواب یعنی بیداری) پیدا کرده اید, که باعث می شود شما از خواب بیدار شوید. نیاز نیست نگران باشید, اگر نمی توانید مجددا بخوابید, برخیزید و کاری بجز دراز کشیدن در رختخواب انجام دهید.

۷) رویاهای شدید و سنگین:

این رویا ها می توانند رویاهایی از میدان های جنگ و نبرد, رویاهای تعقیب و گریز و هیولاها باشند. شما در حال رها شدن از انرژی های کهنه هستید و این انرژی ها با سمبل هایی چون جنگ , فرار از دست چیزی یا کسی, و از این قبیل, در خواب شما ظاهر می شوند.

۸) عدم تعادل و سردرگمی حرکتی:

بارها اتفاق افتاده که شما احساس کردید که به زمین متصل نیستید و دچار گمگشتگی حرکتی شده اید. شما دچار یک چالش فضا مکانی می شوید و احساس می کنید که نمی توانید پاهایتان را روی زمین بگذارید, یا احساس می کنید که در حال راه رفتن در برزخ هستید. همزمانی که آگاهی شما در حال انتقال به سطح انرژی جدید است, بدن شما دچار این اختلال تعادلی می شود. صرف ساعاتی در طبیعت, به شما کمک می کند که تعادل انرژی های جدیدتان را بدست بیاورید.

۹) بیشتر با خود صحبت کردن:

شما متوجه می شوید که بیشتر با خودتان صحبت می کنید. ناگهان متوجه می شوید مدت زیادی را در حال جر و بحث با خودتان هستید. این به این علت است که یک سطح اتصال جدید در موجودیت شما رخ داده است, این صحبت درونی به مرور روان تر, منطقی تر و روشن تر می شود, نگران نباشید, شما دیوانه نمی شوید, بلکه در حال گذر به یک سطح انرژی جدید هستید.

۱۰) احساس تنهایی, حتی با حضور در جمع:

ممکن است برای شما احساس تنهایی یا جدایی از جمع بوجود بیاید. ممکن است شما احساس کنید که میل دارید از جمع و گروه دور باشید. شما در زندگی, در حال گذر از یک مسیر مقدس  و خلوت هستید, این احساس تنهایی باعث اضطراب در شما می شود, از این رو بسیار مشکل است که در این حال با کسی رابطه برقرار کنید. این احساس تنهایی می تواند به دلیل ترک روح های راهنمای شما باشد, آنها در تمام مراحل زندگی با شما بوده اند و اکنون وقت آن رسیده که شما را ترک کنند تا ادامه مسیر الهی تان را به تنهایی طی کنید.

۱۱) بی شوقی و بی شوری:

ممکن است شما احساس کنید هیچ شوق و شوری برای انجام کارها ندارید. این کاملا یک روند عادی است. در طول این دوره کاری انجام ندهید. به خاطر این بی شوقی با خودتان کلنجار نروید. این حالت مانند ریستارت کردن کامپوتر است. گاهی وقتها شما نیاز دارید که مختصرا خاموش شوید و مجددا راه اندازی شوید تا نرم افزارهای جدیدی که نصب کرده اید فعال شوند, یا در این مورد, انرژی های جدیدی که دریافت کرده اید فعال شوند.

۱۲) اشتیاق زیاد برای بازگشت به سر منشا وجود:

این شاید سخت ترین حالت باشد. ممکن است شما میل عمیقی برای ترک سیاره زمین و بازگشتن به سرمنشاء وجود داشته باشید. این جدای از میل به خودکشی است. این حالت بر پایه خشم و ناامیدی نیست. نیازی نیست که این  موضوع را بیش از اندازه بزرگ کنید. دلیل این حالت کاملا واضح است, این حالت به این مفهوم است که شما چرخه کارمایی یا سرنوشت را به پایان رسانده اید. قرارداد شما در این زندگی به پایان رسیده است, شما در حالی که در این جسم فیزیکی هستید, برای ورود به زندگی جدید آماده اید, در این حالت ممکن است تجاربی از زندگی آینده برایتان اتفاق بیافتد. بله, اکنون وقت آن رسیده است که به خانه و منشا اصلی وجودیتان بازگردید, اما شما هنوز اینجا هستید و بعد از گذراندن چندین مرحله زندگی, جالب نیست که قبل از پایان فیلم صحنه را ترک کنید.

علاوه بر این, روح اینجا به کمک شما نیاز دارد تا برای انتقال دیگران به سطوح بالاتر انرژی, به آنها کمک کنید. آنها نیاز به کمک انسانی دارند, درستمانند شما که از سطح انرژی کهنه به سطح انرژی جدید منتقل شده اید. مسیر روحی که تاکنون پشت سرگذاشته اید, تجربیاتی برای شما به همراه داشته که شما را تبدیل به یک مربی روحانی جدید کرده است. هر قدم هم که مراحل زندگی برای شما تاریک و در تنهایی باشند, به یاد داشته باشید که شما هیچ وقت تنها نیستید.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه هایی که برای این مطلب ارسال شده

  • نویسنده دیدگاه: تبسم احدی
    دسامبر 27, 2019

    عااالی
    مطالبی مورد نیاز و دقیقا در زمان درست

    مرسی از تهیه کننده این مطلب