رهروان حقیقت

خودشناسی ، عشق ، سفر روح

آموزش تطهیر چاکراها

نویسنده: Fatemeh.fj تاریخ: چهارشنبه, 1 می 2019 موضوع : تمرینات معنوی, صفحه اصلی | دیدگاه‌ها برای آموزش تطهیر چاکراها بسته هستند

‍ تطهیر و شارژ چاکراها

با دست محل چاکرا یا چاکراهای مورد نظر را روی بدنتان پیدا کنید. به طور کلی انرژی چاکراها متفاوت با نقاط پیرامون احساس خواهد شد.
چاکرا را به آهستگی ماساژ دهید. این کار به فعال شدن آن و آزاد شدن هر نوع گرفتگی در آن کمک می کند. چنانچه، آن نقطه خیلی درد دارد آن را ماساژ ندهید و در عوض، دست خود را روی چاکرا نگه دارید و به داخل آن انرژی بفرستید. انرژی اضافی به آزاد شدن گرفتگی کمک می‌کند.

🔅با تصور کردن انرژی که از دست شما به داخل چاکرا جریان دارد و هر چه بیشتر به باز شدن گرفتگی آن کمک می کند، انرژی به دنبال تصور شما جریان می یابد. بعد از چند لحظه چاکرا را رها کنید.

دراز بکشید یا راحت بنشینید. بدن را کاملاً شل و آزاد کنید و بگذارید افکار و احساسات در وجود شما به جریان افتند.
هنگامی که انرژی از یک چاکرا آزاد میشود اطلاعات به آگاهی شما می رسند، ممکن است پیام یادآور یک خاطره، حادثه و یا یک طرز تفکر باشد. بگذارید ذهن به گردش بیافتد.

⏰ زمان لازم برای رسیدن این پیام‌ ها به آگاهی شما از چند لحظه تا پانزده الی سی دقیقه متفاوت است.

☘️ هر کاری که برایتان راحت‌ است انجام دهید. فرآیند را خیلی زود متوقف نکنید. اگر چیزی به ذهنتان نمی‌رسد و به همین حالت راحت هستید پس چه بهتر، اما اگر احساس بی قراری، ناراحتی و حساسیت می کنید احتمالاً باید ادامه دهید.

🔅به یاد داشته باشید که گرفتگی ‌ها مدتی طولانی وجود داشته‌اند و شما نمی ‌خواهید دوباره این گرفتگی ‌ها ایجاد یا ادامه یابند. پس انتظار نداشته باشید که با یکی دو هفته تمرین انسداد چاکرا ها را کاملا برطرف کنید.
هنگامی که تطهیر کامل شد تجربه آزاد شدن انرژی و احساس نشاط و تجدید قوا پیدا می کنید.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.